Lázár történelminek, illetve kevéssé cizelláltan "[email protected] nagy dolognak" nevezte a vasútvillamos létrehozását, mert tudomása szerint 1953 óta nem adtak át új villamosvonalat Magyarországon, csak korábbi hálózatokat bővítettek.
Kép: Facebook/Lázár János
Mos azonban a MÁV is megerősítette Lázár János bejelentését, miszerint november 29-én elrajtolhat Magyarország első vasútvillamosa.
A szerelvények óránként közlekednek Hódmezővásárhelyről Szegedre hajnali 3:31 és 23:31 között, illetve Szegedről Hódmezővásárhelyre 4:38 és 23:38 között az év végéig tartó utasforgalmi próbaüzemben.
A tervek szerint január közepétől csúcsidőben – reggel 6 és 8 óra között, illetve a délutáni időszakban – 20 percenként, azon kívül pedig félóránként követik majd egymást az új járművek.
A hatóság által előírt üzemi próba alatt a járműveket már konkrét, valós menetrendi környezetben vizsgálják, és menetidőmérést is végeznek.
A MÁV‑START csak és kizárólag olyan járműveket vesz át, amelyek hibátlanul működnek, biztonságosak és minden szükséges hatósági engedéllyel rendelkeznek
– hangsúlyozza a vasúttársaság közleménye.
Külön felhívják a közlekedők figyelmét, hogy a tram-train vonala mentén még óvatosabban vezessenek, biciklizzenek, körültekintően keljenek át a gyalogos átkelőhelyeken.
Volt már Hódmezővásárhelyen egy baleset, ami egy egyenes szakaszon történt, a tapasztalatok szerint többször is hajszálon múlott egy-egy közúti jármű és a tram-train „találkozása” a körforgalomban.
Azért fontos odafigyelni ezekre a szerelvényekre, mert egészen más a féktávolsága egy ekkora járműnek
– mutatott rá Kanda Imre főmérnök a Rádió7 műsorában.
Forrás: Index
Címlapkép: Facebook/Lázár János
36 hozzászólásarrow_drop_down_circle
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/107707310_894629697683605_3552353581088505261_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=PMm8_I7-BpEAX8pewyR&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=963c0a4f30b685f156f9f9d4825b5fe2&oe=61C15808
Lázár : A szeretet megfizethetetlen minden másra ott a közpénz.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/131588890_1699838960220831_8068826602107067784_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Yq1wqHFV0Y0AX-TNTLp&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=51b0551634e84fc06c87f496c23a7354&oe=61C07A07
- Mészáros: Na emberek kinek kell egy féldisznó?
- Nem kell Lölö, mert eldől az ólban!... az európai bérezéseddel együtt.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/52611617_564718510674727_7434370372541087744_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=MQGJ0B59Om8AX-4zugY&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=3ae1c6b40bacc3c1c841e1fb4100d04e&oe=61BE3D0E
Mi magyar munkavállalók európai bérekre várva. "Az alacsony bérezés az egyetlen verseny előnyünk." Köteles Laca.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/126283967_874080056669750_2136329329326577088_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=r1xkagBvMx8AX9x8P5m&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=86dcd2c928118c7665f1bdceae074e03&oe=61BEF09D
Orbánnak csak egy kis-kicsi vasútja van, míg Lázárnak egy jó nagy vasútja van.
Lázár tényleg azt hiszi, hogy ő ugyanúgy vezethetné a Fideszt, mint Orbán - hogy egyben tudná tartani, hogy ugyanannyi szavazót tudna bevonzani?
Ha tényleg így gondolja, akkor Lázárra is várnak sok szeretettel (és néhány segédeszközzel) Graz-ban.
Vajon mennyivel klasszabb mint amit Felcsúton kisvasútnak neveznek?
Új hozzászólás