A jelentést a Népszava 2020 novemberében mutatta be, a készítői azt írták benne, hogy az orosz konstrukció szerény megtakarítást eredményezett csupán ahhoz képest, mintha új járműveket szerzett volna be a BKV.

Elképesztő! A hármas metró 222 kocsijából kettőn végeztek próbajavításokat

Fotó: MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba

A vizsgálatig egy sor sorozathibát is feltártak, nem beszélve az ideiglenes megoldásokról, valamint az elavult orosz szabványok szerint felújított alkatrészekről. A jelentésben feltárt hibák javításának tervét márciusban fogadták el.

Népszava most rákérdezett, hogy hol tart most ez a terv, azonban a BKV csupán annyit írt, hogy „az intézkedési terv végrehajtása jól halad. A feladatok közel fele lezárult, a továbbiak egy részének végrehajtása a járművek ciklikus karbantartásának a keretében folyamatosan történik.”

A lap szerint válaszukból csupán annyi derült ki, hogy a 222 darab érintett kocsiból kettőn végeztek el próbajavításokat, jelenleg pedig tíz kocsit javítanak.

Forrás: nepszava.hu, hvg.hu

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

jesz
hát ha tudnám, mi az a 222 kocsiból kettőn végeztek próbajavítást, nyugodtabb lennék...próbajavítás? Ez nekem új...
Azontúl 222 kocsiból tíz van javítás alatt...még ez sem tragédia, de mit takar a javítás? Az lehet ötvenezer Forintos, és ötmillió is..

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.