A közbeszerzéseken jeleskedő Dömper Kft. projektvezetője szerint a technikai elemek miatt ilyen drága a szakasz. Egy összetett projekt költségei egyáltalán nem a kilométerek számától függenek, sokkal inkább meghatározó a nyomvonal kialakítása, a hidak, alagutak, műtárgyak és a csomópontok száma – mondta a Magyar Építőknek Zsilák-Makra András, a Dömper Kft. M85-ös építését felügyelő projektvezetője a még csak tervezett északi M0-s szakasszal kapcsolatban. A szakértő szerint megtévesztőek a sajtóban megjelent számítások, amelyek kilométeráron próbálják meg más projektekhez hasonlítani a brutálisan drágának tűnő északi M0-s szakasz költségvetését, a technikai paraméterek ugyanis különbözőek. Az M0-s északi, 10-es és 11-es utakat összekötő szakaszára tavaly májusban írtak ki közbeszerzést, amire azonban csak egy ajánlat érkezett, ráadásul az is érvénytelennek bizonyult. A projekthez kapcsolódó, Bicskéből Esztergomba vezető M100-asra viszont már hirdettek nyertest: a gyorsforgalmi út...

Forrás: telex.hu
Feltöltő: lusta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
lusta
@KisTehen: Pici boci. Ez most, a jelenben. A síkvidéki, Nyíregyházát elkerülő M3 szakasz, amit még Bajnai intézett, ez volt az utolsó, kilométerenként 1 milliárd volt. Azóta nem emelkedtek négyszeresére az árak.
Béla333
Mekkorát szeretnének ebből is lopni a politikusaink...???!!!
Mikor lesz már végre kinyomozva, hogy az elmúlt évtizedekben melyik párt mekkora összeget lopott el az adóforintjainkból?
lusta
@Béla333: A mikort nem ismerjük, de áprilisban lesz egy esély rá.
telegdilaci
Mekkora nép butítás,amikor megnyerték a pályázatot nem tudták hogy többe fog kerülni mint az eredetileg tervezett ár,egyébként nincs mit csodálkoznivaló nálunk minden amit építenek felújítanak minden minimum a triplájába kerül mire kész lesz!
Béla333
@lusta: 09.26
Én tartok tőle, hogy igaz a 70-30%-os osztozkodás, amit évekkel ezelőtt Dávid Ibolya is belengetett, és ebben az esetben az új kormány érintettjei fogják elgáncsolni a tisztázást. De valóban: legalább egy reménysugár az április 3.
lusta
@telegdilaci: Egy normális országban a megnyert pályázatot annyiból kell kihoznia, amennyiért elvállalta. Egyébként a versenyszférában, érdekes módon, ez így működik. Igen, igen, Magyarországon.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.