Módosított rend, pótlóbuszok, átszállások, hosszabb menetidő, kimaradó járatok.

Őrjöngenek az utasok: már megint gondok vannak a tram-trainnelFotó: MTI/Rosta Tibor

Pár hónappal ezelőtt indult el első útjára a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasút-villamos. Azóta egymást érik a meghibásodások és járatkimaradások: nincs ez másképp januárban sem.

A MÁV a Facebook-oldalán tette közzé, hogy 26-tól, szerdától a szerelvények módosított rend szerint járnak.

A tram-train járatok kétóránként Hódmezővásárhely vasútállomás és Szeged vasútállomás között, a teljes útvonalon közlekednek: a menetrend szerinti indulási idők alapján páratlan órában a Hódmezővásárhelyről, míg páros órában a Szegedről induló vasútvillamosokkal lehet átszállás nélkül utazni. A rákövetkező órában pótlóbusz és villamos közlekedik a tram-train helyett, egyszeri átszállással. Az utasoknak – főként a csúcsidőkben – a közúti menetidők és az átszállások miatt hosszabb eljutási idővel kell számolniuk

– írják a posztban. Aztán részletezik is, így kiderült, hogy lesznek pótlóbuszok, rövidebb szakaszon közlekedő, sőt teljesen kimaradó járatok is. 

Mivel a próbaüzemen már jócskán túl lehetne a tram-train, nem is csoda, hogy a bejelentés kiborította a vele közlekedőket. 

„Itt csak akkor lesz gond ha az az egy szerelvény ami közlekedni fog meghibásodik.”

„Késik, nem jár, pótlóbusz, átszállás...Na ezért jár mindenki autóval. Jár a keksz.”

„Érdekes egy módon értelmezik a járatok sűrítését...”

– szólnak a kommentek.

Fotó: MTI/Rosta Tibor

29 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Na ugye egy, hogy egy vidéki nagyparaszt ménösgazda' is tud villamos vonatot építeni 80 milliárdból. A szokásos üzletmenettel: 17 mrd volt a terv, jelenleg 80 mrd-nál tartunk, de ez még nem végleges!
scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/261534222_1237092243437347_999393382683990026_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=ETXZVZA5VHUAX__ukm0&_nc_oc=AQnE9qk1YeoyTPWAy80IEf3HH9JFrX7DIWXFH6mRhtBR-ML7vxDUmfwkH70Zan51Mjc&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT-3Jx4Ak-wA_FK1hqH2HD-o8dRUcorPO8XCuJ8TB3F_CQ&oe=61F56136
Ménösgazda'! Este tíz óra van. Áll még a szerszám Jön még tram- train? Persze, hiszen minek hagynánk kint a síneket éjszakára. Mert a ménes fogja húzni? Trainszarvasok. Jó kis trambuli lesz...
scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/261987064_1238346656645239_2676857217069430684_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=AGvn9SDX1EQAX9kccVR&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT_rmgB9-pZrM6gpK_nraRtg3-_NdztEjeaWm47U1n28DA&oe=61F65827
Pályaudvaron…. Godot. "Március 15. után nem késhet többet a tram-train." Mert különben mi lesz, Jani? Lemondasz és elárverezed a vadászkastélyodat? Vagy Március 15-től a vonatvillamosnak nem lesz menetrendje?! Akkor most képzeljük el Paks2.-t! Múkogggyyy’! Hányat elljen a disznó , elvtárs ?
uploads.disquscdn.com/images/551d189a841afb8527367b7c450faeb7940de726ba7ebe64f54057c547e77f9a.jpg?w=800&h=960
Világéletemben nagy lókötő voltam. Ezért lettem ménesgazda
scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/185922401_1127310941106456_7470763040814634179_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=Uik3C2XNnEUAX91YSD4&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT_Bl6i5hjn5gixVOa0ytJO9v9qmY7a9KIvnEED8lzlxMg&oe=62153779
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Béla333
Ki kellene táblázni a villamosra, hogy NER expressz!
Ilyen selejt az egész maffia állam...
Horizont
@KisTehen: senki nem írt ilyet. Szeretnéd? Lassan írom, hogy még te is megértsd. 80 milliárd forint !!!.!!!.!!! Érted vagy segítsek?
jesz
ezek vadonatúj spanyol szerelvények...mi lehet a baj? Ha nem a vagonok, akkor a pálya? Vagy az áramellátás? Ezeknek magyar műszaki ellenőre vot.. Meg kell nézni az összes építési naplót, és az átvételi bejegyzéseket...aztán irány a szegedi csillag...
Qqberci
@KisTehen: Tudod, bocika, annak a 80 milliárdnak jobb helye is lett volna. Már a negyedéből meg lehetett volna csinálni az "igazi" vonatot kényelmesebbre...
Baker
@jesz: kilopták belőle az ampert..vagy valamit.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.