A kosz és a dugó visszatérő téma a fideszes közbeszédben, holott a város köztisztasági büdzséjét a kormányzati megszorítások miatt kellett megvágni. Egy friss felmérés szerint Budapesten legfeljebb 2020-hoz képest nőtt az utakon a torlódás, a 2019-es, Tarlós-éra idején mért szintet még mindig nem érte el. De az emelkedés valódi oka így sem az új kerékpársávok kialakítása, sokkal inkább az agglomerációs települések robbanásszerű lakosságszám-, illetve az ehhez kapcsolódó autóforgalom növekedésének köszönhető.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: Aki Én
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Aki Én
NEm pontosan értem, hogy ezzel a linkkel miért ezt a cikket adja.

Ezt akartam idetenni:

www.nepszava.hu/3146484_budapest-fejlesztes-orban-kormany-penz
bencemacska
Similis simile gaudet!
De mondhatom kevésbé cizelláltan is: Összenő, ami összetartozik!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.