A Seon nevű startup nagy fejlődésnek indulhat a befolyt összegből.
Unsplash
A magyar piacon rekordnak számító, 94 millió dolláros (azaz kb. 32 milliárd forintos) befektetést kapott egy csalásmegelőzéssel foglalkozó magyar startup, a Seon – adta hírül a hvg.hu.
A Seon alapötletének lényege, hogy a szolgáltatók és végfelhasználók számára képes nagyszámú online interakcióból kiszűrni a visszaéléseket.
A cég megoldását már olyan ismert vállalatok haszálják, mint a KLM, az Air France, a Revolut, a NuBank és a Patreon. Alapítása óta a Seon több mint 5000 ügyfél 1 milliárd tranzakcióját vizsgálta át, 50 millió eurónyi potenciális kárt megelőzve ezzel.
A mostani befektetők között van a PortfoLion, a Creandum, és az Institutional Venture Partners (IVP) is. Ez utóbbi olyan cégekbe fektett bele, mint a Twitter, a Snapchat, a Dropbox vagy a Netflix.
A mostani, 94 millió dolláros finanszírozást a Seon a tervek szerint észak-amerikai jelenlétének további erősítésére, latin-amerikai, a kelet-ázsiai és csendes-óceáni térségekben való terjeszkedésre fordítja.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás