Fontos vagy! – ez az üzenete annak a kampánynak, amelynek fókuszában a kamaszok sérülékeny lelki egészsége áll. Amelyikük hajlamos a szorongásra, még rosszabb helyzetbe kerülhet, és a háborús hírek régi traumákat is előhívhatnak. Nemcsak a tizenévesekhez, hanem a szüleikhez is szól a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány és a dm – Drogerie Markt Magyarország közös kampánya, amely több fontos, kamaszokat érintő témát ölel fel. Jakab Luca, az alapítvány kommunikációs vezetője szerint a „Fontos vagy” szlogen egyszerű, de mélyre menő üzenete nagyon bejött a gyerekeknek, akik közül sokan az egyik nehéz időszakból a másikba – a járványhelyzetből a közeli háborús helyzetbe – estek.

Forrás: noivalto.hu
Feltöltő: dajkav
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.