A Megoldás Mozgalom reklámai voltak szabálytalanok.

Kétmilliós bírságot kapott a TV2 – Megvan, ki a hibás

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos (2,062 millió) bírságot a TV2 szolgáltatójára az NMHH Médiatanácsa – írja a telex.hu. Az ülésről közzétett közleményben azt írják:

A tanács helytelenül közvetített virtuális reklám miatt is figyelmeztette a szolgáltatót.

Sokaknak feltűnhetett, hogy a csatornán februárban pillanatreklámként adták le a „Digitalizáció” és a „Digitalizáció/gyerekek/legnagyobbvállalkozás.hu” elnevezésű közleményeket.

Ezeket összesen 1031-szer láthatták a nézők.

Ezzel még nem is lenne baj, ám a tartalmuk alapján politikai reklámként kellett volna közzétenni az erre vonatkozó megkülönböztető figyelemfelhívással és a megrendelő egyértelmű megnevezésével. Ez viszont elmaradt.

A közlemények üzenetükkel, szín- és formavilágukkal a Megoldás Mozgalom nevű politikai párt népszerűsítését szolgálhatták

– fogalmaz a hatóság.

A testület azért is figyelmeztette a szolgáltatót, mert szintén februárban az Exatlon Hungary című műsorban közzétett, a Szerencsejáték Zrt. Tippmix játékát népszerűsítő virtuális reklám kezdetekor és végén nem szerepelt figyelemfelhívó jelzés.

Forrás: telex.hu

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.