Nem a legismertebb, még csak nem is a leglátogatottabb bulvároldal a twn.hu, ennek ellenére rendkívül jövedelmezőnek tűnik.
Fotó: Rogán Cecília (b) és Sarka Kata licenctulajdonosok, a zsűri tagjai a Magyarország Szépe – Miss World Hungary döntőjén a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Kunigunda utcai gyártóbázisán 2018. július 8-án. MTI Fotó: Balogh Zoltán
A Top World News ugyanis tavaly 1,3 milliárd forintos profitot termelt
- írja a 444.hu.
Az oldal Rogán Antal miniszter volt felesége, Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata közös vállalkozása.
A Direkt36 pénteki cikke alapján bőven jutnak oda kormányzati és kormányközeli hirdetések:
mint írják, ezekben a napokban is fut az oldalon a kormány egyik legújabb hirdetése, feltűnt egy Rogán alá tartozó állami cég hirdetése, valamint a TV2 egyik olyan műsorának reklámja, melynek partnere a szintén Rogán alá tartozó Magyar Turisztikai Ügynökség.
A cikkben arról is írnak, hogy a bulvároldal az ismert magyar mérőoldalak szerint nem szokott bekerülni a 150 leglátogatottabb magyar oldal közé. A Facebookon is visszafogott a teljesítményük, ennek ellenére az oldal megalapítása óta igencsak jó eredményeket értek el.
A másodvonalas bulvárhírekre szakosodott oldal mögött lévő cég
1,5 milliárd forintos bevételt produkált, és a beszámoló szerint ezt kizárólag portál-szolgáltatásokból sikerült elérni.
A Direkt36 hónapok óta figyelte a hirdetéseket az oldalon, és számos kormányzati kötődésű reklámra akadtak.
Ezzel kapcsolatban a Miniszterelnöki Kabinetiroda azt válaszolta a lap azon kérdéseire, hogy van-e közük a TWN-en megjelenő hirdetésekre, hogy nem ők döntenek
a kampányban használt médiumokról, hanem az ügynökség, aki maga rakja össze a médiamixet.
További részletek itt olvashatóak.
-Orvos, autószerelő, stb.
-És te, Móricka, mi leszel?
-Én, tanítónéni, tetőtől talpig lyukas.
-Lyukas? Miért?
-Mert a nővéremnek csak kettő van, de abból él a család!
Nem értem, miért, de valahogy ez ugrott be!