Bosszantó jelenség, amikor mi hiába tartanánk a követési távolságot, autóstársunk hátulról belénk mászik. Ezzel együtt rendkívül balesetveszélyes is. 

A Magyar Közútkezelő tett ki Instagram oldalára egy videót, amelyben egy klasszikus, a követési távolság betartásának elmulasztásából adódó ráfutásos balesetet láthatunk. 

Többszörös ráfutásos baleset az M1-en, ez lesz abból, ha rámászik az előtte haladóra – videó (csak erős idegzetűeknek)

A kép illusztráció – 123rf.com

Sok társszerv és mi is rendszeresen felhívjuk a figyelmet, hogy az autósok tartsanak megfelelő követési távolságot, a sofőrök pedig csak a vezetésre koncentráljanak, mindig az utat, a forgalmat figyeljék‼️ Tudjátok miért Mert könnyen olyan helyzetbe kerülhettek, mint ezen a felvételen látható két autós

- írják. 

Elég, ha egy nagy forgalmú autópályán bármilyen ok miatt megtorpan a forgalom és ha rámászunk az előttünk autózóra, nem lesz időnk és helyünk megállni. És örüljünk, ha csak annyival megússzuk, mint ők és csak az autóink törnek össze.

Forrás: Instagram

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

amortizáltok
ha ezért 100 x nem ágáltam egyszer sem légi drrónos lehetőséggel nem fognak vissza senkit ez a mese csak alkalmazni kéne ennek az elvadult autós motoros VILLANY rolleros társulásnak JÓK az autók gyorsak DE A REFLEXÜNK nem javult inkább a korral romolhat és az egyéb mobilozós elterelő kellékek? ja menni mindenki tud elfogadom de a KÖVETÉSI TÁVOLSÁG mint legfőbb szabály elveszett évek óta oktatási hiányosság gyakorlati megtapasztalása igaz csak a baleset után lép majd életbe ha a tulaj tulélte .Szar csak az benne hogy az előtte haladó nyakát törheti ám. a pénzes károkozó 3 hónap után már ujból ugyanezt produkálja,Kapcsolatok segitik hozzá. motorosok halnak naponta. Üveghangon suhognak egy kátyú egy átfutó nyul kinyirja a gépet és az embert muszály igy feltünősködni sajnos azt kell mondjam igen a P-20 as kezdte 1970 után és ma ez eszméletlenné változótt technikailag. Ami kimaradt az oktatásból képzésből az hogy a leg védtelenebb a gyalogos, majd a kerékpáros majd a motoros, az utaini meg messze az épitési szabványok alatt vannak kátyu gödör csatorna fedlap ekhullajtott székek az autópályán szemét a fő és mellék utakon a települések utjai meg csapni valók és Pl a rendőrség mindezért nem szólhat az önkormányzatnak vajon MIÉRT NEM??? Ők ott élnek dolgoznak fel kéne erre jogosítani ŐKET és a haladéktalanul cimszóval az intézkedést az illetékes felé ha már az is felveszi a munkabérét. hai járandóságát.
Yoda69
Ehhez a videohoz miért kell erős idegzetűeknek lenni?
Semmi különös, ilyen naponta 100 történik. Nem halt meg senki szerencsere, talán meg személyi sérülés se történt. A többit a biztositok elintézik.
Vezetni kellene megtanulni, mert az nem jár a drága kocsik melle.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.