Durva döntést kellett meghozniuk.
Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László
A nem élelmiszertermékek értékesítése a teljes forgalom tíz százaléka alá süllyedt a Lidl szinte minden piacán – írta meg a napi.hu.
A Lidl az infláció miatt úgy döntött, hogy a nem élelmiszer jellegű termékek rendelését visszavágja. Ez derült ki egy kiszivárogtatásból.
A cikk megemlíti, hogy jellemzően a 20 eurónál (8000 forint) drágább termékek értékesítése csappant meg.
Forrás: napi.hu
scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/278046512_1210712629734540_7610394359770021251_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=XmGFujwiK4UAX_oATWd&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AT-tEMqLSD2ytBaRquO-sTjIDzs3QWuqA0ySTqVMJ3cfFA&oe=62FFA030
Az aljas hazugságok működnek. Mindent megígért, mindent bevettek, semmit sem tartott be.Olyan torz a lelke, mint a pofája!
scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/278061507_5121598817901227_1105270251295709755_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=vtiZY1R64PEAX92p5Ex&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AT8cEMriq6B3754OoMn9CuYj3IaFB-ChyzyRz2hPTEbVRQ&oe=63005A1A