A tesztelési eredmények kiértékelése, a végleges méretek meghatározása után kezdődik a beszerzés és a beépítés folyamata. A tervek szerint állomásonként négy, azaz perononként két-két beszállási pozícióban öt méteres szakaszokon rögzítik majd a PGF elemeket. A csökkentett átlépési távolságú, akadálymentes be- és kiszállási lehetőségeket pedig peronburkolati jelek mutatják majd, melyek az akadálymentesen használható szerelvényekkel összhangban lesznek. A teljes vonalon tervezetten egy éven belül valósul meg a projekt.

Forrás: epulettar.hu
Feltöltő: épülettár.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.