Nyolc hónappal tartott tovább a próbaüzem a tervezettnél a több mint 70 milliárd forintból megépült tram-trainnél. A MÁV szerint a problémákat a gyártó kiküszöbölte – saját költségén. A szerelvények a próbaüzem után sem tudják hozni azt a menetidőt, amiről az ITM korábbi államtitkára beszélt.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Apfelbaum
70 milliárd bazmeg...
Mennyi mindent lehetett volna ebből...tanarfizezesek...eü...gáz vagy villany támogatás,stb
De ezeket szavazta meg a fideszes talibok pofájukban egy cupak csirkefarháttal és nagykabátban ülve nézik az M1 propaganda adót
Qqberci
LézerJankó rémálma mér koncepcionálisan el volt kefélve, de mindegy, ott van, lehet vele büszkélkedni és a pénz megfelelő része már zsebben van...
Dr. Proktor
Remélem hogy meghjosszabbítják a vonalat Bicskéig és összekötik a felcsúti kisvasúttal is...
117
Az percenként 35 milliárd. A semmihez is értő busafejű templomkilincs orrú Lázárnak csak a pofája nagy. Aki előadott egy olyan műsort Bécsben, mint Lázár elvtárs ("Vannak dolgok, Niobe kapitány, amelyek soha nem változnak."), az... terhelt.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.