Az Ipartestületek Országos Szövetsége és a Hanza Parlament egy közös projektet képvisel, melynek keretében október végén egy újabb tréninget tartottak az IPOSZ székházában az érdeklődő vállalkozók részére a különböző marketing lehetőségekről. Jelenleg egy válság van a piacon és nagyon sok kkv ilyenkor hagyja abba a marketinget- mondta el Dr. Hajdú Noémi PhD. az előadások szünetében-, de pont most van itt az idő, amikor ezt el kell kezdeni. A kétnapos tréningen fő hangsúlyt kapott a vevőorientált marketing, a résztvevők arról kaptak képzést, hogyan lehet egy terméket, egy szolgáltatást közösen kifejleszteni a vevőkkel, hogy többet vásároljanak abból...
Forrás:
amdala.hu
Feltöltő: www.amdala.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás