Az E.ON Váci úti ügyfélszolgálatán teljes a káosz.
Elkeseredett ügyfelek néznek farkasszemet a végletekig leterhelt ügyfélszolgálati dolgozókkal, már akik abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy az épületen belül várakozhatnak. A sor ugyanis még az udvarban is kígyózik.
– Három gyerekkel hónapok óta hiába várjuk, hogy kijöjjenek az új házunkba. Már sokadszor jöttem, de mindig azt mondják, legyek türelemmel. Legalább azt meg tudná mondani, hogy milyen magasra tegyük a kapcsolószekrényt?
– rimánkodik egy fiatalasszony a sorszámkiadó pultnál álló eonosnak, majd a kitörő síráshoz gyorsuló tempóban közeledve úgy folytatja:
– Korszerűek akartunk lenni meg előre gondolkodni, ezért napelemes rendszert csináltattunk, most meg melegvizük sincs.
Az eonos munkatárs felhívja az illetékest, aki tanácsot ad, nyugtatgat. Az asszony hálálkodva távozik.
Mindenki más marad.
Van, aki ezt a hivatali káoszt másra hagyja:
– Felfogadtam egy embert, intézze ő helyettem. Állja ki a sorokat, vitázzon, hízelegjen, bánom is én, csak ne nekem kelljen
– legyint egy drága mobillal hadonászó középkorú férfi a budai társasház előtt. Még a nyáron építette ki a hőszivattyús fűtést az emeleti lakásban, de fogalma sincs mikor költözhet, mivel a rendszert a szükséges engedélyek nélkül nem kapcsolhatják be.
Ez csak két random történet a fővárosi ügyfélszolgálat sűrűjéből. Mostanra odáig fajult a helyzet, hogy a legapróbb ügyeket is képtelenség elintézni, akkora a káosz a szolgáltatónál.
Felháborító, ami ebben az országban megy!
(Ma mentem a megszokott Postámhoz - be van zárva...! B+ !!!)
A házmester meg Ománba megy az adóforintjainkból melegedni! Ő is b+!!!