Az E.ON Váci úti ügyfélszolgálatán teljes a káosz.

Akkora a káosz az E.ON-nál, hogy már a legalapvetőbb dolgokat sem lehet elintézni

Elkeseredett ügyfelek néznek farkasszemet a végletekig leterhelt ügyfélszolgálati dolgozókkal, már akik abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy az épületen belül várakozhatnak. A sor ugyanis még az udvarban is kígyózik. 

– Három gyerekkel hónapok óta hiába várjuk, hogy kijöjjenek az új házunkba. Már sokadszor jöttem, de mindig azt mondják, legyek türelemmel. Legalább azt meg tudná mondani, hogy milyen magasra tegyük a kapcsolószekrényt?

– rimánkodik egy fiatalasszony a sorszámkiadó pultnál álló eonosnak, majd a kitörő síráshoz gyorsuló tempóban közeledve úgy folytatja:

– Korszerűek akartunk lenni meg előre gondolkodni, ezért napelemes rendszert csináltattunk, most meg melegvizük sincs.

Az eonos munkatárs felhívja az illetékest, aki tanácsot ad, nyugtatgat. Az asszony hálálkodva távozik.

Mindenki más marad.

Van, aki ezt a hivatali káoszt másra hagyja:

– Felfogadtam egy embert, intézze ő helyettem. Állja ki a sorokat, vitázzon, hízelegjen, bánom is én, csak ne nekem kelljen

– legyint egy drága mobillal hadonászó középkorú férfi a budai társasház előtt. Még a nyáron építette ki a hőszivattyús fűtést az emeleti lakásban, de fogalma sincs mikor költözhet, mivel a rendszert a szükséges engedélyek nélkül nem kapcsolhatják be.

Ez csak két random történet a fővárosi ügyfélszolgálat sűrűjéből. Mostanra odáig fajult a helyzet, hogy a legapróbb ügyeket is képtelenség elintézni, akkora a káosz a szolgáltatónál. 

Forrás: Népszava.hu

13 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Béla333
Ezt elmondják, leírják, szomorúan hümmögünk egy sort, aztán minden marad a régiben??!!
Felháborító, ami ebben az országban megy!
(Ma mentem a megszokott Postámhoz - be van zárva...! B+ !!!)
A házmester meg Ománba megy az adóforintjainkból melegedni! Ő is b+!!!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Clavigo
@Maccska: Bazdmeg,,Te tényleg ilyen hülye vagy? Vagy csak funkcionális analfabéta vagy ?
justhpeter
Ndm csak az e.on-nál van ez, az MVM-nél is ez volt. Megadtak annak idején legalább négy telefonszámot, amiből ötöt nem vettek fel. A személyes ügyfélszolgálatnál már a sorszámért is sorba kellett állni.
Cucika
Interneten beadtam az adatváltozási kérelmet 1 hétre már minden rendben volt.
kakukkmadár
@Maccska: Elhanyagolod a gyógyszerszedést komám, nem lesz ennek így jó vége!
Toller Béla
Hozzányúltak, szétverték, most mit akartok ? Rájuk szavzatatok !
ómió
Akkor, "tiszta haszon", hogy "privatizálva van"!?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.