Az Index kérdezett meg egy szakértőt.
„A belső égésű motor és az elektromos autó között a fő különbség az energiaforrás, márpedig az akkumulátor lemezeihez, celláihoz, valamint a villamos hajtáslánchoz olyan precíziós alkatrészekre van szükség, amelyek technológiájával rendelkezünk”
– jelentette ki az Indexnek Szabó Gábor, a GF Machining Solutions régiós vezetője.
Murao Oszamu, a GS Yuasa elnök-vezérigazgatója (b), Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter (k) és Csöbör Katalin, a térség fideszes országgyűlési képviselője és képviselőjelöltje megérkezik a japán anyacégű, akkumulátorok gyártásával foglalkozó GS Yuasa Magyarország Kft. gyárának ünnepélyes alapkőletételére Miskolc déli ipari parkjában 2018. március 28-án. Fotó: Vajda János/MTI
Szabó szerint a Magyarországra települő dél-koreai, illetve kínai akkumulátorgyárak a kkv-szektor több száz hazai tagjának kínálnak új esélyt.
"Legalább akkora változásokra számít, mint a győri Audi- vagy a kecskeméti Mercedes-Benz-gyár megjelenését követő években"
- tette hozzá a szakember.
"Ami pedig az akkumulátorgyárak megítélését illeti, a szakember hangsúlyozta: ha egy üzem valóban környezettudatosan épül meg, akkor annak nemcsak az adott városra, hanem a komplett régióra is pozitív hatása van"
- mondta.
A magyarországi akkumulátorgyárak ellen hatalmas tiltakozás alakult ki szinte az összes városban, mindenhol botrány, üvöltözés, tüntetés lett azokból a lakossági fórumokból, ahol a cégvezetők megpróbáltak beszélni a helyi lakosokkal.
32 hozzászólásarrow_drop_down_circle
...jól tudod...
Új hozzászólás