Már javában zajlik az MBH Bank, a három pénzintézet Budapest Bank, MKB Bank és Takarékbank fúziójából létrejött bank bevezető kampánya, amely hivatalosan május elsejével váltott egységes arculatra – írja a Kreatív.
A bevezető kampányon lead ügynökségként a Whitedog Media dolgozik, az MBH hirdetései pedig tévében, rádióban, online és print sajtóban, moziban illetve közterületen citylightokon, épülethálókon, villamoson és metróreklámokban is futnak.
A márkaváltásban lead ügynökségünk a Whitedog Media, akik egyúttal a médiavásárlási feladatokat is ellátják. A külső PR kommunikációs feladatokra a Goodwill Communications-t választottuk ki”
– fogalmazott a lapnak a marketingigazgató.
A Whitedog Mediát Várkonyi Andrea 2020 szeptemberében tízmillió forintos alaptőkével alapította. A Mészáros Lőrinc feleségének többségi tulajdonában lévő reklámügynökség 2021-et már 2 milliárd forint feletti nettó árbevétellel és 388 millió forintos adózott eredménnyel zárta.
A 75 százalékos tulajdonrésszel rendelkező Várkonyi Andrea ekkor 295 millió forintos osztalékot vett ki a cégből.
A Whitedognak főleg a Mészáros-csoport cégeitől van megbízása, de a Delta Technologies-csoport is adott már munkát az ügynökségnek.
A Direkt36 korábbi tényfeltárásából kiderült, hogy az MBH tulajdonosi szerkezetében megtalálható Mészáros Lőrinc, aki a bank részvényeinek közel 15 százalékát birtokolja az Eirene és a Metis magántőkealapon keresztül.
18 hozzászólásarrow_drop_down_circle
scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/82900595_1472308046271612_4515172807591591936_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=UQJLA4xKNj4AX-ytesf&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfBfFbCf3jt3KZmk5tFZwI5H9NxbrzaWRtwo-Df42aPI7g&oe=649541AF
Fogjátok meg, a bárányt is viszi , beszerzési áron
scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/82898619_2559291780859716_8184561680089350144_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=8q-lfKOmAVEAX_mi5h3&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfDpVoriLDzoPVmUgWIcAwgnFnEDnKy_tkhaqUQugaW81w&oe=64955A7A
Új hozzászólás