Megkezdődött a vágányfektetés a Budapest–Belgrád-vasútvonal magyarországi szakaszán, írja a CGTN.
Kép: Facebook/CGTN
A CGTN nem más mint egy állami fenntartású idegen nyelvű hírcsatorna, amely székhelye Pekingben, Kínában található.
Kedden megkezdődött a vágánylefektetés Kunszentmiklós és Tass között a Budapest–Belgrád-vasútvonal magyarországi szakaszán.
A Kunszentmiklós és Tass közötti 7,98 kilométeres vágányfektetést a China Railway Engineering Group Limited (CREC) végzi.
- számoltak be róla.
A 350 kilométer hosszú Budapest–Belgrád-vasútvonal projektjét a Kínai Export-Import Bank finanszírozza. A vasútvonal magyarországi szakasza a tervek szerint 2025 júliusában nyílik meg.
A HVG360 korábban arról számolt be, hogy tíz évig csak miniszteri engedéllyel lehet megtudni, hogy szállít-e követ a Budapest–Belgrád vasútvonal felújításához például a miniszterelnök apja, és hogy milyen dollárkifizetések történnek a jórészt kínai hitelből épülő beruházás során.
A kivitelező konzorcium magyar fele Mészáros Lőrinc érdekeltsége, amely a járvány miatti gazdaságvédelemre hivatkozva is kaphatott pénzt.
Aki rákeres a TikTok-on a kínai vasútépítésre, abból megtudhatja hogy Kínában villámgyorsan építik a vasútvonalakat, ráadásul jó minőségben...itt meg szarakodnak?
Mészárosék esetleg kispórolhatják a vasbetonból a vasat.hogy nagyobb legyen a nyereség!!??
csak ennyi
barátilag
J.l.