„Az együttműködések egy része partneri szemléletű, nem csak egy kiszolgáló-szerepre bízzák meg az ügynökséget, hanem mindkét fél edukálja a másikat. Ugyanakkor ebből egyre kevesebb van” – magyarázza kérdésemre Jenei József Tamás, aki Head of Content a Progressive-nél. Amikor május utolsó napján a Tóth Zsófi vezette diáktúrával végigjártam a reklámszakma éves dzsemboriját, az Ügynökségek Éjszakáját, ezt a nyíltságot éreztem másokon is. Olykor meglepően elhagyva a kincstári optimizmust a szakma állapotáról.

Forrás: skvot.hu
Feltöltő: jojjel
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.