A magyar internetezők 53 százaléka vásárolt online az elmúlt 12 hónapban, elsősorban számítógépes játékokat és szoftvereket, zenét, számítógép-alkatrészeket, könyvet vagy rendezvénybelépőt. Az online rendelések megnövekedése miatt a fogyasztók igényt tartanak olyan webes klubokra is, ahol tanácsot kaphatnak. Hennel Ádám másfél éve működteti Magyarország legkiterjedtebb öltözködési tanácsadóját, ahol egyre többször merül fel a kérdés: vajon itthon, vagy külföldön érdemes minőségi ruházati cikkeket vásárolni?
Forrás:
trendmagazin.hu
Feltöltő: biropeti
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás