Tasnádi Ádám kreatív módon, a Föld területeinek online értékesítése révén 1 millió forintot gyűjtött össze hat hét alatt. Ádám barátaival a nyári brazíliai labdarúgó világbajnokságra igyekszik, ahol – a virtuális megjelenítésen felül – helyszíni tudósításaik és blogolásuk során minél színesebb módon tüntetik fel támogatóikat, teljesítik az általuk megszabott feladatokat, küldetéseket. Tehát szponzoraik írják a sztorijukat. Projektjükkel világhírnévre törnek.
Forrás:
mediapiac.com
Feltöltő: k_jozsef1125
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás