A kínai szupergazdagok ugyan a tavalyi évben 25 százalékkal kevesebbet költöttek a vártnál, azonban még mindig megvan bennük a luxusmárkák iránti birtoklási vágy. A Hurun 2014-es felmérése szerint a kínai milliomosok szívesen viselnek Cartier ékszereket, Patek Philippe karórákat, vagy épp Hermes kiegészítőket, a szekrényben a férfiak Armani öltönyöket, míg a nők Chanel ruhákat tárolnak. Ami a gyermekeket illeti, számukra leginkább a Burberry kínálatából vásárolnak a szülők.
Forrás:
trendmagazin.hu
Feltöltő: biropeti
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
3 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás