A történelem során a vállalatok mindig arra törekedtek, hogy megőrizzék a logójuk és az arculatuk legfőbb jellegzetességeit és íveit. A nagy cégek arculatának sikerét sokszor az idő határozta meg; figyeljük meg például az Apple logóját, amelyben az alma 1976 óta alig változott valamicskét, csupán szénbéli eltéréseket figyelhetünk meg. Sok vállalat viszont szükségesnek ítélte meg a logók jelentősebb átalakítását; például a Caterpillar, a Shell és a Pepsi logói sokszor nagyobb változáson estek keresztül, amely során szinte teljesen megváltozott a grafikájuk. A cikkünkben összehasonlítjuk az elmúlt évtizedek logóit és megvizsgáljuk, hogyan változtak az idő előrehaladtával. Megvizsgáljuk a trendeket, amelyek meghatározónak bizonyultak a profitorientált arculattervezésben.

Feltöltő: Innowin
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.