Nem csoda – a reklám a politikailag aktív fiatalokat vette célba, ám sajnos pofátlan valósághamisítás zajlik benne.
Talán épp azokat nem kéne hülyének nézni, aki valós problémák miatt vonulnak utcára, nem a kóla népszerűsítése végett – hangoztatta az interneten körülbelül mindenki, ezúttal békés egyetértésben gyűlölve a Pepsi reklámját.
Abban ugyanis Kendall Jenner modell fotózás közben megpillantja, hogy utcai tüntetés zajlik, ezért gyorsan csatlakozik hozzájuk. A menetben új barátokra lel, többek között a hidzsábos fotóslány és a társadalmilag tudatos csellista fiú személyében.
A tüntetők valamiért jégbe hűtött kólával is készültek, Kendall fel is markol egyet, majd hirtelen az első sorban találja magát, ahol átnyújt egy Pepsit az intézkedő rendőröknek, elhozva ezzel a világbékét.
A legtöbbet idézett reakció Martin Luther King legfiatalabb lányáé volt, aki csak annyit írt:
Ha apám tudta volna, mire képes egy Pepsi!
A Pepsi mindössze egy nap után kényszerült magyarázkodásra:
A Pepsi az egység, a béke és a megértés globális üzenetét próbálta megfogalmazni. Jól látszik, hogy tévedtünk, ezért elnézést kérünk. Nem akartunk elbagatellizálni semmilyen súlyos kérdést. A hirdetést ezért visszavonjuk.
Új hozzászólás