Diadalmaskodtak a magyarok a világ egyik legnívósabb nemzetközi reklámfilm-fesztiválján. A McCann alkotását két kategóriában is a legjobbnak ítélte a bizottság, amelyet Oscar- és Emmy zsűritagok is erősítenek.

Az idén 8. alkalommal megrendezett Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrán a világ legjobb reklám-, és filmes szakemberei versenyeznek 5 fő-, és 41 alkategóriában.

A McCann Budapest E.ON-nak készült „E1ső a biztonság” című filmje két kategóriában, a Belső kommunikáció és HR-témájú alkotások közt is a legjobbaknak járó Arany Delfin díjat nyert, ráadásul hazánkból egyedüliként a Grand Prix-t érő Fehér Delfin trófeára jelöltek listájára is felkerült.

Újabb filmsiker: taroltak a magyarok Cannes-ban a vállalati reklámfilmmel

A megrázó film annak kapcsán készült, hogy bár az E.ON biztonsági intézkedéseinek köszönhetően egyre kevesebb az áram- vagy gázhálózati technológiához kapcsolódó baleset, a közlekedési balesetek száma nem csökkent az elmúlt évek alatt. A kollégák az autóvezetést rutinfeladatnak tartják, az azzal összefüggő kockázatokat nem mérlegelik megfelelően.

A McCann Budapest két munkatársa, Silye Dániel és Éry Márk egy valós, kollégákat érintő autóbalesetet dolgozott fel, hogy a vállalatcsoport mintegy ötezer munkatársának ne csak az értelmére, hanem az érzelmeire is hasson.

A díjnyertes alkotást Nagy Viktor Oszkár jegyzi. A rendező néhány éve az Apaföld című játékfilmmel mutatkozott be, amely azonnal elnyerte a Külföldi Kritikusok Díját a Magyar Filmszemlén, és ugyanabban az évben Európai Filmdíjra is jelölték.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.