Horvátországban januártól szeptember végéig 50 ezer 73 új személygépkocsit adtak el, ami 20,6 százalékkal több a tavalyi azonos időszak adatához képest.
A Promocija Plus marketingintézet adatai szerint csak szeptemberben 2906 új autót értékesítettek, ami 3,9 százalékos növekedést jelent éves szinten.
Az adatok szerint az idei első kilenc hónapban a Volkswagen márka volt a piacvezető 14,7 százalékos részesedésével. Ezt követi a Renault 9,89 százalékkal és az Opel 9,4 százalékkal.
A legkeresettebb modell a Skoda Octavia volt, amiből 2590-et adtak el, majd a Renault Clio (2317) és a Volkswagen Polo (1779) következett.
Az év eleje óta eladott autók mintegy 55,8 százaléka benzines, 42 százalékuk dízel, 0,1 százalékuk elektromos és 1,2 százalékuk hibrid autó volt.
(MTI)
...mert szerintem akkor volna az egésznek értelme ha a saját gyártmányaik eladottsága nőtt volna...nemde ?