Sorra függesztik fel hirdetéseiket a Facebookon olyan globális nagyvállalatok, mint a Unilever, a Coca-Cola vagy a Honda, hogy arra ösztönözzék őket, lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen.
Fotó: Pixabay
Több nagyvállalat bejelentette, hogy felfüggeszti hirdetéseit a közösségi oldalakon, ezzel lépve fel a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A #StopHateForProfit kampányhoz már több mint 100 hirdető, legutóbb a Pepsi és a Starbucks csatlakozott. Bár a Facebook bevételeinek zöme a hiredtésekből származik, a cég egyelőre nem hátrál.
A bojkott különösen a világ legnagyobb közösségi oldalának, a facebooknak lehet fájdalmas, a platformnak mintegy 8 millió hirdetője van világszerte és szinte csak hirdetésekből vannak bevételei.
A Facebook az online hirdetési piac második legnagyobb szereplője a Google után az Egyesült Államokban az Emarketer adatai szerint. A Google amerikai hirdetési bevételei 41,8 milliárd dollárra rúgtak 2019-ben, a Facebook közel 30 milliárd dollárt gyűjtött be tavaly online hirdetésekből az Egyesült Államokban, globálisan pedig közel 70 milliárd dolláros bevétele volt.
a boykott!
rövidesen jön a pléboy kott!
utána meg az ejmiakő tyukkanyó.
Csak itt vаlós egуеdülálló lánуоk készeк кeveгni!
-
www.kissia.club