Sorra függesztik fel hirdetéseiket a Facebookon olyan globális nagyvállalatok, mint a Unilever, a Coca-Cola vagy a Honda, hogy arra ösztönözzék őket, lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen.

A Starbucks és a Pepsi is bojkottálja a Facebookot

Fotó: Pixabay

Több nagyvállalat bejelentette, hogy felfüggeszti hirdetéseit a közösségi oldalakon, ezzel lépve fel a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A #StopHateForProfit kampányhoz már több mint 100 hirdető, legutóbb a Pepsi és a Starbucks csatlakozott. Bár a Facebook bevételeinek zöme a hiredtésekből származik, a cég egyelőre nem hátrál. 

A bojkott különösen a világ legnagyobb közösségi oldalának, a facebooknak lehet fájdalmas, a platformnak mintegy 8 millió hirdetője van világszerte és szinte csak hirdetésekből vannak bevételei.

A Facebook az online hirdetési piac második legnagyobb szereplője a Google után az Egyesült Államokban az Emarketer adatai szerint. A Google amerikai hirdetési bevételei 41,8 milliárd dollárra rúgtak 2019-ben, a Facebook közel 30 milliárd dollárt gyűjtött be tavaly online hirdetésekből az Egyesült Államokban, globálisan pedig közel 70 milliárd dolláros bevétele volt.

Portfólió

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Rockxy
ezaz igazi!
a boykott!
rövidesen jön a pléboy kott!
utána meg az ejmiakő tyukkanyó.
CarolRL86
Кomolу кaрcsоlаtokаt kегеs?
Csak itt vаlós egуеdülálló lánуоk készeк кeveгni!
-
www.k­­i­­­­ssia.club

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.