Júliusban az egy évvel korábbihoz képest kétharmadával nőtt a vasúti teherforgalom Kína és Európa között. Ezt a kínai állami vasúttársaság, a China State Railway Group jelentette be.

Már vasúton zúdul Európára a kínai áru

Fotó: Pixabay

Az idén júliusban rekordszámú, 1232 vasúti teheráru-szerelvény közlekedett kínai és európai célállomások között, 68 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Július hónapban 724 szerelvény kelt útra Kínából Európába, 74 százalékkal több, mint 2019 júliusában, Európából pedig 508 szerelvényt indítottak Kínába, 60 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A tehervonat-szerelvények száma már a harmadik egymást követő hónapban haladja meg az ezret, a növekedés üteme pedig az ötödik egymást követő hónapban két számjegyű.

A szállított teheráru mennyisége júliusban 73 százalékkal 113 ezer TEU (twenty-foot equivalent unit) konténer-egységre

Napi.hu / MTI

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

szép új világ
@Pálinkás Pál: Szinte kivétel nélkül jó üzlet volt az Orbán klánnak, ami köttettek.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Rockxy
zorbán árttatlan.
vasut a hibás, meg a két számjegyű.
namihami
Ez már a mi általunk fizetett vasút vonala vagy annak az elkerülője? Ha megépül az általunk fizetett, akkor lesz rajta egyáltalán forgalom vagy csak fizetjük és büszkén nézhetjük?
verőce21
Még mindig jobb részt venni egy jó üzletben 20%-ig, mint egy rossz üzletben 100%-ig!
Pálinkás Pál
@verőce21: sorolj itt fel párat azokból a jó üzletekből amit a csúti parancsára kötöttek!!!
szép új világ
@Pálinkás Pál: Szinte kivétel nélkül jó üzlet volt az Orbán klánnak, ami köttettek.
nezelodo
Hahaha... Mi már többször is álltunk a győztes oldalon, még az édes Erdélyből meg a Vajdaságból is kaptunk vissza...
jesz
Kína és Európa között egyetlen praktikus útvonal van jelenleg, a Vlagyivosztokig közlekedő transz-szibériai vasút...amióta visszaszorították a fosztogatásokat, megjavították a tízezer kilométeres pályát, azóta természetesen ezt használják oda-vissza...Záhonynál átrakják az orosz nyomtávú vagonokra a konténereket, oszt irány Kína.

Pontosan a fosztogatások miatt szállítanak konténerben, és az átrakás sem bonyolult.

A görög kikötők, és az onnan induló Budapestig tartó vasút csak álom marad...de a pénzt felvették.
Kapanyél
Möglöhet gyorsabb lössz mint a röpüllőgép! A minap is nézöm a nyomkövetést, oszt elindúlt a gíp Shangaibúl 12-én oszt követköző hó 10-én még nem szállt lé a Liszt Ferkó röpüllőtérön!
verőce21
@Pálinkás Pál: (06:21) 1. A Belgrád-Budapest vasútvonal, 2. a paksi Atomerőmű bővítés... Ez egy pár.
Mindkettő várhatóan zseniális jövedelmezőségű...

Aztán van még néhány tucat, kormány által kötött stratégiai partnerségi megállapodás.
www.kormany.hu/hu/kulgazdasagi-es-kulugyminiszterium/strategiai-partnersegi-megallapodasok
Pálinkás Pál
@verőce21: ez valami vicc? kidobott pénz mindkettő.
verőce21
@Pálinkás Pál: Az a kettő bombaüzlet lesz...!
És mi van a többi többtucattal?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.