A pályázati feltételeket nem tudták teljesíteni az oroszok, így nem szállhattak versenybe a hatalmas megbízásért. A MÁV sem akart velük dolgozni, a magyar állam mégis úgy döntött, újraindítja az egész pályázatot - értesült a Direkt36.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ahogy Tarlós sem tudott ellenállni (hogy akart-e azt nem tudni) a mostanra átvett illetékesség okán a MÁV sem fog
Azt most hagyjuk, hogy milyen pikáns lenne ha még mindig Budapest lenne az illetékes. Mint ismert a magyar kormány a tavaly ősszel elindított egy több mint 200 milliárd forint értékű HÉV-járműbeszerzést.
Most kiderült, hogy két állva maradt svájci Stadler és lengyel leányvállalata, valamint az olasz cégén keresztül induló francia Alstom pályázata ellenére a pályázatot visszavonja és újraindítja a magyar kormány.
Külön érdekessége a dolognak, hogy: „a Transmashholding is újra versenybe kerülhet a hatalmas megrendelésért. A céget a most leállított pályázat is érdekelte, de elindulni sem tudott rajta, mert nem felelt meg minden feltételnek. Nem ez az első alkalom, hogy az Orbán-kormány az oroszoknak kedvezően változtat egy közbeszerzésen. Ez történt a budapesti hármas metró kocsibeszerzésénél is 2015-ben: ott az eredeti tervek módosítása, majd a jobb ajánlatot tevő versenytársº kizárása után a Transmashholding-cégcsoport lett a befutó.”!!! =))
º mint ismert a kizárt Skoda a legmodernebb technikát felvonultató eszközzel pályázott a ruszkikénál kisebb összegért. Elég a megguglizni a Szt.Pétervár- o metró fekújítást!