A sok retusált rekéám után egészen természetellenesnek hat, hogy nem teljesen tökéletesre retusált arcokat látunk a kampány fotóin. 

Lejárt a Photoshop ideje? Pattanásos modellekkel reklámoz a H&MFotó: H&M/Facebook

A Telex.hu szúrta ki, hogy a H&M a legújabb kollekcióját nem megszokott fotókkal hirdette meg. A kampány arca ugyanis egy pattanásos modell, akinek nem retusálták az arcát. A cég az egyik poszt alatti kommentben meg is indokolta a döntését:

A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek.

Hozzátették:

Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk. Hisszük, hogy együtt többre vagyunk képesek!

A H&M-nek nem ez volt az első társadalmi célú akciója, márciusban például bejelentette, hogy aggasztónak tartja az ujgur kényszermunkáról szóló jelentésben feltárt információkat, ezért ezentúl nem használnak olyan gyapotot, amely Hszincsiangból származik.

Forrás: Telex.hu
Fotó: H&M/Facebook

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

simmering73
Könyörgöm, csak bepisilőst, meg hüvelygombásat ne.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.