Az egyik varsói Auchan hipermarketben végzett felmérés szerint az üzletből eltűnt minden ötödik vásárló. A számlálást március utolsó szombatján végezték, és az orosz-ukrán háború előtti szinthez hasonlították az eredményt, ami 20 százalékos esést mutat.
Kép: Wikipedia
A felmérést két lengyel társaság, a Neptis és a Spicy Mobile rendelte meg, előbbihez tartozik a Yanosik nevű geolokációs alapú közlekedési mobilalkalmazás is.
A közlekedési forgalmi adatok is megerősítik, hogy három nagy áruházláncnál, az Auchannál, a Decathlonnál és a Magyarországon jelen nem lévő Leroy Merlinnél a forgalom a háború kitörése előtt növekedést mutatott, most viszont mind a háromnál csökkent.
Az Auchant és a Decathlont Varsóban, a Leroy Merlint pedig Poznańban mérték, és azért választották a szombatot, mert a Lengyelországban érvényben lévő vasárnapi boltzár miatt ez számít a legforgalmasabb bevásárló napnak.
A készítők szerint egyértelmű, hogy a vásárlók jelentős része bojkottálja a három üzletláncot, mert azok a háború kitörése után nem vonultak ki Oroszországból.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Akkor ezek alapján a helyes vagy a tévúton járnak a polyákok? És a bevásárlóhelyek vagy az Orbán blokkolása a helyes cél?
scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/269830770_661205435016648_2754585411117919667_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=zI6CvykE7XsAX8smi5F&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AT_qJq4bpot6yKwqxB5PNuvGCwug7MRP0QUejIDXzy1zVQ&oe=6260F2F1
Új hozzászólás