Az utasok óránként kaptak tájékoztató SMS-t arról, hogy a gép egyre többet késik, ám később kiderült, a párizsi reptér személyzete már akkor tudta, hogy a gép soha nem fog elindulni, amikor az utasokat még hitegették.
Fotó: 123RF.com
-A tegnap esti, nyolcórás WizzAir járat lett volna az, amivel hazaindultunk volna a konferenciáról – mesélte a Blikk.hu-nak. Orsolya. – Az elején minden rendben ment, bár fél öt körül, mikor az Orlyra – erről a párizsi reptérről indul volna járat – tartottunk, jött egy sms, hogy egy órát csúszik az indulás. Aztán becsekkoltunk, viszont onnantól óránként kaptunk üzenetet, hogy a járat újabb órát csúszik.
Este 20 óra után a táblára már ki sem volt írva a gép, más járatok utasait csekkoltatták be folyamatosan.
Majd jött az igazán felháborító fordulat:
Végül egy reptéri takarítónő vitt minket oda egy kisebb monitorhoz, amelyen franciául volt kiírva, hogy a járatunkat már törölték. Ez fél kilenc körül volt, de a WizzAir csak 22:07-kor küldött végül üzenetet arról, hogy törölve lett a gép. Az üzenetben az is szerepelt, hogy lehet átfoglalni, vagy töröltetni az utat és akkor jár 120 százalékos visszatérítés. Csakhogy az applikációban se átfoglalni, se törölni nem lehet, mivel a becsekkolás már megtörtént. Csak olyan járatoknál engedi a törlést, amik még időben előttünk állnak
- mesélte a doktornő.
Arról, hogy végül sikerült-e hazajutnia a doktornőnek, a Blikk.hu cikkében olvashatnak.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Egy ""érdemi"" konferencia költségtérítése nem fapadosokra van kalkulálva. Ugye, az elszállásolás azért mégsem egy diákszálló emeletes ágyain történt.
Ami persze a Wizzair felelősségét nem menti, de a beszámolót kissé lerontja ez a körítés.
Új hozzászólás