Az utasok óránként kaptak tájékoztató SMS-t arról, hogy a gép egyre többet késik, ám később kiderült, a párizsi reptér személyzete már akkor tudta, hogy a gép soha nem fog elindulni, amikor az utasokat még hitegették. 

Ismét minden segítség nélkül hagyta ott utasait a WizzAir

Fotó: 123RF.com

-A tegnap esti, nyolcórás WizzAir járat lett volna az, amivel hazaindultunk volna a konferenciáról – mesélte a Blikk.hu-nak. Orsolya. – Az elején minden rendben ment, bár fél öt körül, mikor az Orlyra – erről a párizsi reptérről indul volna járat – tartottunk, jött egy sms, hogy egy órát csúszik az indulás. Aztán becsekkoltunk, viszont onnantól óránként kaptunk üzenetet, hogy a járat újabb órát csúszik.

Este 20 óra után a táblára már ki sem volt írva a gép, más járatok utasait csekkoltatták be folyamatosan.

Majd jött az igazán felháborító fordulat:

Végül egy reptéri takarítónő vitt minket oda egy kisebb monitorhoz, amelyen franciául volt kiírva, hogy a járatunkat már törölték. Ez fél kilenc körül volt, de a WizzAir csak 22:07-kor küldött végül üzenetet arról, hogy törölve lett a gép. Az üzenetben az is szerepelt, hogy lehet átfoglalni, vagy töröltetni az utat és akkor jár 120 százalékos visszatérítés. Csakhogy az applikációban se átfoglalni, se törölni nem lehet, mivel a becsekkolás már megtörtént. Csak olyan járatoknál engedi a törlést, amik még időben előttünk állnak

- mesélte a doktornő.

Arról, hogy végül sikerült-e hazajutnia a doktornőnek, a Blikk.hu cikkében olvashatnak. 

Forrás: Blikk.hu

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Toller Béla
A híresen elfogulatlan fogyasztóvédelem meg a Ryanairrel szórakozik, amelyiknek ezúttal tökéletsen igaza volt !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Toller Béla
A híresen elfogulatlan fogyasztóvédelem meg a Ryanairrel szórakozik, amelyiknek ezúttal tökéletsen igaza volt !
Galway
Lehet, hogy WIZZ-ék el voltak foglalva az extraprofit számolgatásával, azért nem állt módjukban a korrekt tájékoztatás?! Hm?
Baker
Ez van, amikor Orbánék lenyúlják a (nem létező) extraprofitot! Ugrik a járat, ami jár..csak nem jut ;)
namihami
Vajon milyen ""konferencia"" az, aminek csak olyan költségtérítést biztosítanak, hogy a doktornő egy közönséges fapadossal utazhat.
Egy ""érdemi"" konferencia költségtérítése nem fapadosokra van kalkulálva. Ugye, az elszállásolás azért mégsem egy diákszálló emeletes ágyain történt.
Ami persze a Wizzair felelősségét nem menti, de a beszámolót kissé lerontja ez a körítés.
namihami
@Baker: Ez némileg a költségtérítés jellegét is magyarázza.
Néro2
Majd a fogyasztóvédők na majd azok jól megmutatják. Ja nem nekik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.