Kávézásból készülő szabadidő cipő újdonság lehetne, de messze nem az. Már három éve hírt adtuk arról, hogy német környezettudatosok megalkották ’A CIPŐT’ kávézacc és egyéb újrahasznosított anyagok felhasználásával. A Nespresso marketinges salto mortale ugrásának vagyunk tanúi. Az egész tisztán brand PR, mert az újrahasznosítottság foka bevallottan csak 80%-os.

Feltöltő: KavehazMagazin
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.