Miután Cristiano Ronaldo a keddi EB-sajtótájékoztatón eltolta maga elől a szponzorkólát, a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant.
Fotó: HANDOUT / UEFA / AFP
A Guardianre hivatkozva a 444.hu azt írja, hogy a portugálok – és talán az egész EB – legnagyobb sztárja olyan megvetéssel tolta el maga elől a két üveget, mintha éppen egy szabadrúgást akartak volna elvégezni helyette.
Ennek hatására a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza.
Az üdítőgyártó vállalat csak annyival kommentálta a dolgot, hogy mindenkinek joga van azt inni, amit szeretne. A focista korábban egyébként volt a Pepsi és a Coca-Cola reklámarca is.
Forrás: 444.hu
Címlapkép: HANDOUT / UEFA / AFP
Azért a szervezőknek illene tudniuk, hogy az adott sportoló milyen elveket vall az egészsége terén! A szponzor pedig ne írhassa felül azt!
És mellékesen, én nem szeretem a halat, de azért még nincs jogom ilyen nyilatkozatot tenni. Még akkor se, ha focista lennék.