Nelly Furtado után, most Lady Gaga, Timbaland és JoJo következik, Róbert kedvenc zenei palettáján… Róbert, a nagyszerű remixgyáros, ismét 3 rendhagyó zenei produktumot dobott a piacra, melyből az egyik már abszolút hivatalosnak számit. Már most leszögezném, hogy az eredeti felvételekhez képest Róberté sokkalta ütősebb, dinamikusabb, színvonalasabb, mind amellett érzelmileg is jobban kötődik az eredeti művészekhez és hozzám is, de igen valószínűleg ezzel nem csak én vagyok így. Lady Gaga (Celeb és szupersztár) extravagáns kinézetét és viselkedését is jobban szimbolizálja számára ez a „Poker Face” zenei remix. Róbertnek ezt a produktumát, szinte pár nap alatt „aláírták” a kiadók és Gaga menedzserei. Ez után már csak hab volt a tortán a híres szupersztár producernek, azaz Timbalandnak és JoJo művésznőnek készített remix változatok. Megkérdeztük Róbertet személyesen, mi a véleménye ezekről az alkotásokról valójában. A következőket mondta: „A Poker Face remixet a Miami Session Records, azaz a kiadóm felkérésére, melyet ugyan először vonakodva, majd aztán kiemelt promóciós megegyezés alapján készítettem el. Nem vártam tőle abszolút semmi nagy durranást, mivel meg voltam győződve róla, hogy a sok más hivatalos és nem hivatalos remix mellett, nem valószínű, hogy ez a legjobb ötlet, hogy ismét egy újabbat a piacra dobunk. Az az igazság, hogy túl sok remixet készítettek neki az elmúlt időben, a körülötte igen bőszen nyüzsgő más külföldi producerek és DJ-k is. Kissé meglepő ez számomra, hogy mégis kiemelt remixek kategóriába sorolták be, mindezek ellenére. A Timbaland és JoJo által készített közös produkció, már az elején a szívemhez nőtt, mikor rábukkantam az eredeti felvételekre. Ezért ehhez a zenei anyaghoz, kifejezetten az én kívánságom alapján készítettem el az átírást és a remixet, melyet meg a kiadóm nem preferált annyira, azaz ti… :)) Mikor beláttok végre, hogy mekkora húzás lesz és még lesz a továbbiakban is remélhetőleg, akkor rögtön elindult vele a lavina. Azért is választottam ezt a felvételt, mert én 2006 óta az Interneten és más médiában sem, egyetlenegy olyan igazi remixhez való produktumot nem véltem felfedezni, a Nelly Furtado - Say It Right után, mint ezt, ami szerintem igazán megérett egy jó kis feldolgozás sorozatra. Számomra az a szomorú persze, hogy szinte 4-6 évente születik meg így is egy olyan igazi és sláger muzsika még külföldön is, ahol ugyanakkor mindig sokkal jobban burjánzik a show business és zeneipar világa a hazaihoz képest. Az eredeti zenei felvétel, azaz a Timbaland és JoJo „Lose Control-ja”, abszolút megegyezik az akkori, „Say It Right” szintű és minőségű zenével. Az alakításról nem is beszélve! Hiszen a közös kis koncertjük, ami Miamiban volt akkoriban, az egy fantasztikusan jól sikerült, jól összehozott fellépésre sikeredett és imádta őket a közönség is. Annyira látszott rajtuk, hogy mennyire szívből teszik… nem is a pénzért, és azt, hogy mennyire elnyerik vele a közönség tetszését, egyben mindazt, hogy imádta őket a közönség ott és akkor. Ezt a sugárzó szeretet, amit kölcsönösen mutattak ki egymás felé, a közönséggel együtt, azt nem igazán tapasztalhatjuk meg itthon, mert itthon minden csak a kapcsolatokról és a pénzről szól. Mert mi a „Nagy Magyarok” tapsolni pénzért tapsolunk, mosolyogni pénzért mosolygunk és még a gázsival is elégedetlenek vagyunk, ha igazságos, ha nem alapon, hivatkozva és takarózva, a nagy világválság mögé, sohasem érhetünk el ilyen színvonalat, még akkor sem, ha megfoghatatlan mennyiségű pénzt áldozunk bele a show businessbe. Ami itthon van ezzel szemben, az nem mondható shownak, inkább savanyúnak, még csak mellette sincs az igazi igényességnek és színvonalnak. Az mindig visszaüt sajnos, hogy kis ország vagyunk, kis lehetőségekkel, de annál több túlburjánzó felesleges magamutogatással és magasröptű önbizalommal, amit olykor-olykor hanyagolni kellene, egy közös és tehetősebb referenciákat körülvevő, kitűzött célok elérésének érdekében. Ugyanakkor visszatérve, viszont nagyon csodálkozom is rajta, hogy JoJo és Timbaland, nem zsebelt be ebből egy Grammy díjat, mint akkoriban a Nelly Furtadoval készített zenéből. Főleg azon is csodálkozom, hogy miért nem készítettek ebből egy ugyanolyan szintű videóklippet JoJoval, mint Nellyvel. Ez az eredeti zenei produktum, egy fantasztikus, ütős, vidám és mérhetetlenül populáris hanganyag. Bőven kiérdemelne egy magas díjazást, amit kívánok én is előterjeszteni az Interscope Recordsnál, aminek már szerencsés okból kifolyólag, 3 éve a hivatalos elnökségi tagja vagyok. Bár lehet, hogy mit sem fog számítani, ha a Billboard, a nagy Universal Music Group és Ascap és a többi nagykutya, nem egyezik bele egy ilyen szintű előreléptetésbe. Sajnos mostanában, Timbaland kiadójának a Mosley Music Groupnak, voltak nem kevés nézeteltérései a nagy Universal Music Group kiadóval. Szegény Timbo kicsit elvágta magát ezzel. A részletekbe nem mennék bele, hogy mi is volt a kiváltó ok, amiért farkasszemet néztek egymással. Amellett abszolút nem érdekel és nem is rám tartozik az ő közös zenei üzletpolitikát érintő ügyük a Universal Music Csoporttal. Nos magam részéről, ennyit erről”. Úgy vélem Róbert elég kifejezően és bőven részletezte a véleményét és meglátását ezekről a dolgokról, amiből minden, ami érdekes és fontos, megtudható és levonható belőle a konzekvencia is. Nem tartanám fel, tehát tovább, az igentisztelt publikumot, ezért kívánok Róbertnek és zenéinek további nagy sikereket és további jó zenehallgatást, mindenkinek! http://www.youtube.com/watch?v=2a5yDVUZ5ms http://www.youtube.com/watch?v=ufiXnqp9D7o Tudósította: Gary Halfton (Los Angeles, USA)

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.