Zámbó Krisztián - akit nagyon sokan támadtak az interneten - édesapja egyik dalával (Még nem veszíthetek) állt színpadra. A dal végén az énekes - a mentorok mellett - nagyon meghatódott. Malek Miklós szerint Krisztián a párbaj során énekelt a legjobban, de a bizalma elfogyott, ezért őt küldte haza. Geszti Péter is úgy fogalmazott: nem volt elég, neki kell hazamenni. Nagy Feró is Zámbó Krisztiánra szavazott, így végül ő búcsúzott a tehetségkutatóból.
Forrás:
MSN Mai Nap
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
37 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A mentorokrol meg egy szot se utalom mindet!Lehet,h a Keresztes allandoan bombol,de legalabb neki van hangja!!!
- azt, hogy az apja számát jobban énekelte mint a többit azért még nem egy őstehetség, és nem is volt oda való! - a be válogatáson is kirohant mert nem tudta megtanulni az angol szöveget! - már ott mehetett volna a süllyesztőbe...
Mint ahogy Stone-nak is erre kell. Messze van egy Mező Misitől, vagy Kiss Tibitől, meg a többi régi nagyoktól, de az ismertség jól jön neki. Ezért is röhögi szembe hétről hétre a szavazókat: ő szórakozni jött ide, nem érdekli, hogy kevés szavazatot kap.
Amúgy meg fényévekkel jobb volt a Zámbó gyereknél- csak a többi kiesőt sajnálom.
www.youtube.com/watch?v=4B_UYYPb-Gk
Nem az a szomorú, hogy kiesett, hanem az, hogy létezik ilyen színvonaltalan kultúrszemét.
Sajnos erre van igény, fiatalok sokasága nő fel az ilyen médiahulladékon.
Feró meg úgy hülye ahogy van.
Krisztián hétről hétre javult és a duóban felszabadultan öröm éneklést mutatott,a mentorok fanyalgóan de elismerték,rohadt dolog volt ez is,szemetek.
A párbajban pedig hiteles erényeket csillogtató volt,Ston hozzá képest lemaradt,mégsem volt elég a számító mentoroknak,lelkük rajta.
"Szerinted ezek a rap, techno, hip-hop csapatok hol lesznek már ennyi idő után? Értéktelen vackok mind egytől-egyig."
A pop-ot hol hagytad, vagy azt most a techno helyettesíti ( ugye nem kevered az eurodance-el)? És kíváncsi volnék kikre gondolsz, mert kétlem, hogy mindet(?) végig hallgattad volna egytől-egyig. Számítottam arra a sokszor elővett érvre, miszerint a lopott zene+gagyi/alpári szöveg=hip hop, ebben csak az a különös, hogy ez a kritika jogosan illeti a túlértékelt kommersz hip hop "zenészeket", de a fekete zenéből (bár az őskorban el volt nyomva, viszont felesleges firtatnom ki mindenkire volt hatással, és szerencsére nincs a feledés kategóriájában) kifejlődő ezen szubkultúra is termelt színvonalas előadókat. Örökre nyomott hagytak a zene történelmében(szándékosan nem akarok neveket mondani, felesleges megemlítenem őket, mivel kijelentetted, hogy egytől-egyik szar mind, és ha az alapos ismeretedre hagyatkozom, akkor biztos kitalálod az elismertebbeket, ami belőled kiindulva a legsilányabb), úgyhogy messze vannak még az értéktelen vackoktól, viszont aki nem alkotott valami egyedit, ami csak rá jellemző, az nyilván könnyen lapátra kerül (kivételt képeznek azok, akik nevére, munkásságára méltánytalanul kevesen emlékeznek ). Mellesleg a hip hop a 90-es évek elején és közepén volt igazán a rivaldafényben, ott volt szorosan mögötte a grunge őrület, mégis jól megfértek egymás mellett. A mai zenei paletta már nem igazán tud értékeket felmutatni (a nosztalgia ugyan megszépít néhány dolgot, de akkori is érezhető a minőségromlás), és amilyen könnyen jön egyeseknek a siker, olyan könnyen távozik is, viszont a tehetséges előadók a dömping miatti szenvedéseik ellenére is, általában talpon maradnak. Vannak akik sokáig kitartanak, ha elviekben a zenélés fontosabb nekik, mint inkább a gyors meggazdagodás/hírnév. Nem akartam én túlzottan védeni az igazam, de...
@csikknorisz: "A fogyasztóközönség meg úgysem ismeri az eredetit, nem is éltek még akkor" Az internet korában elég ciki, aki nem ismeri, vagy nem tart rá igényt.
Új hozzászólás