A Fidesz házi lapjaként funkcionáló Magyar Idők egészen szórakoztató publicisztikát közölt "Angela Merkel semmit nem ért, vagy a háttérhatalom irányítja" címmel.
Az író a CÖF-alapító Fritz Tamás politológus, aki a menekültválság kapcsán vívja dilemmáját:
Két lehetőség van. Az egyik, hogy Merkel asszonynak ez a valóban gigászi kihívás, amit az iszlám invázió jelent, túlnő a képességein. És akkor ez életveszélyes. A másik lehetőség, hogy az USA képében megjelenő háttérhatalmak irányítják őt is, és azt mondja, amit mondani kell ahhoz, hogy a „nagy terv” megvalósuljon. Na, ez pedig halálos.
Hogy vajon kiket irányítanak még az "USA képében megjelenő háttérhatalmak" vagy hogy mi a "nagy terv", az sajnos már nem derül ki, de ha van ötletük, feltétlenül osszák meg a kommentekben.
Ugyanaz a játék, mint a rendszerváltáskor volt nálunk, a privatizáció kapcsán, csak most 'kicsit' nagyobban. Jól és nagy termelés megszüntetése, ellehetetlenítés-felszámolás, egy biztos felvásárlói piac megteremtése a másik fél árujának.
Nézzük csak, VW, Seat, Audi...bedöntése, hatalmas 100ezres tételű munkahelyekkel. Gazdasági ellehetettlenítés, kiszorítás az USA-ból. /mivel ugye 2012 végétől 2013 májusáig végezték a méréseket, így érdekes ezen időzítéses nagy pukk-nagy durranásra/
Ezzel párhozamosan ráeresztik az iszlámot az EU-ra, főleg erre a régióra, hogy még levegőt se kapjon. Egyszerre gazdasági és rendszerstabilitási gondokat zúdítanak a nyakunkba, de azért Ők jól elvannak.
Egy a lényeg, pörögjön a termelés, így a haszon is, mert a portékának már alakul az új-biztos vevőköre.
Azért gondolom mond valamit, hogy jelenleg egy 2012-2013-ban mért eredményeken lovagolnak! A mérést végző is csodálkozott azon, miért most, mikoris 1,5-2 éve hozzáférhetőek az eredmények. Tehát az időzítés a nem mind1 :)
Az is egy nagy játék lesz, hogy a VW - a Bosh-tól, 2007-ben, hogy kapta a programot. Tényleg 'csak' tesztelésre, avagy sima felhasználásra, mivel még abban az évben már azzal üzemeltetett motorokat gyártottak. Szóval nem 1szerű ez a játék.
"A Bild am Sonntag úgy tudja, hogy a Bosch-csoport - amely egyebek között a világ legnagyobb autóipari alkatrész-beszállító és autóipari technológiákat gyártó vállalata - készítette a botrányt kiváltó szoftvert. A Bosch állítólag tesztelési célokra készítette a 2007-ben leszállított programot, és figyelmeztette a Volkswagent, hogy "illegális" lenne feltöltése eladásra szánt autókba. A Volkswagen azonban a figyelmeztetés ellenére is 2007-től kezdve beépítette az EA 189 típusú dízelmotorok vezérlőprogramjába a csalást lehetővé tévő szoftvert."
Elérhető :
www.vg.hu/vallalatok/ipar/a-nemet-utakrol-kitiltassal-is-fenyegetik-a-volkswagent-458242