Jópofa grafikákkal illusztrálta az IKEA, milyen bonyolult is a szerelem. A kampányt az ismert bútoráruház szingapúri részlege készítette. Nézzük, milyen szerelmi problémákra kínálnak megoldást az IKEA termékei! Az üzletlánc nagy ötletét, a darabokban hazavihető, ezáltal könnyen szállítható és otthon összerakható bútorokat mindig is az egyszerű szerelhetőséggel reklámozták. Ellenlábasaik ezt figurázzák ki, mondván, nagyon nehéz elmenni a rajzokon. Az IKEA úgy látszik, némi vicces önkritikát gyakorolt és a szerelem bonyolultságához mérten határozták meg az egyszerűségüket.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás