Mindebben persze semmi meglepő nincsen, ha kicsit is ismerjük a nemrégiben megkopaszodott kritikus munkásságát, pénteki napindítónak viszont kiváló és térdcsapkodóan vicces az az írás, amit Puzsér a Magyar Nemzet állandó szerzőjeként jelentetett meg.
Hogy Tóth Gabiért a megmondóember nem rajong, már kiderült, amikor Sznobjektív című tévéműsorában amiatt fakadt ki: az énekesnő "huszonharmadik századi prostituáltnak" beöltöztetve áll színpadra.
A tévés-rádiós újságíró ezt a vonalat vitte tovább most megjelent cikkében is:
A Való Világ főcímdaláról és ordenáré tetkóiról hírhedtté vált énekesnő aktuálisan azzal kelt közfeltűnést, hogy a Soma Mamagésa által lerakott alapokon keményen beleáll az ezotériabizniszbe: állítása szerint „gyógyítónak jött a Földre. (...) valójában azért jött a Földre, hogy egy idegen intelligencia a nárcizmus és a gátlástalanság kritikus mértékét tesztelje rajta. A kísérlet keretében Tóth Gabinak két hitvány stúdióalbummal a háta mögött volt pofája beülni mentornak, zsűrinek és zenei megmondónak egy egész ország nappalijába.
Az írás nem csak Tóth Gabit állítja célkeresztbe, Puzsér gondolatait végül a tágabb környezetünkre is kiterjeszti:
sem önmagunk, sem a világ vizsgálatát és értelmezését nem helyettesítheti egy kacsintós szmájli, egy Facebookról lopott frázis vagy egy műanyagból fröccsöntött, nárcisztikus díva önhipnózisa.
Zárásképp önmaga védelmében felsorol számos, T-betűs hírességet, akiknek – Gabival szemben – nagy tisztelője. Hogy pontosan kikről van szó, az a cikkből kiderül.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás