A Metro videóján csak ma egyetlen óra alatt 155 ezres nézettséget ért el a videó.
Egy pécsi kislány, Zoé főszereplésével készült videó nagyot megy az interneten. Két napja még 32 millió megtekintésről lehetett beszámolni, mostanra 34 milliónál jár az eredeti felvétel nézettsége.
A filmet megvásárolta a vírusvideókra szakosodott Jukin Media, Zoé brokkolis vacsorája pedig világhódító útra indult. A videóról december 3-án írt a Daily Mail, ma reggel pedig a brit Metro tette elérhetővé a felvételt, amelyet csak ott egyetlen óra alatt 155 ezerszer néztek meg, ezzel valószínűleg a mai nap egyik legnézettebb internetes tartalma lesz.
(24.hu)
Cikk- és címlapkép: pixabay.com
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Vagy már csak a gúny, a lekezelés és a rosszindulat maradt?
Erről eszembe jut egy vicc.
A kóla képviselője felkeresi a Pápát.
- Szent atyám. Azért kerestem meg, mert szeretnénk, ha az imájában a "Mindennapi kenyerünket ad meg nékünk ma." helyett "Mindennapi kólánkat ad meg nékünk ma." lenne mától.
- Attól tartok fiam ez nem megoldható.
- De atyám, mi hajlandók lennénk fizetni ezért 10 millió dollárt.
- Ki van zárva.
- Akkor legyen 20 millió.
- Az audienciának vége, kérem távozzon.
Kifele menet félhangosan még ezt mormogta:
- Csak tudnám mennyit fizetett a pék.
Új hozzászólás