A magyarok 20%-a hetente 4 óránál is több időt tölt bevásárlással. A bevásárlás alattomos időrabló. Minden ötödik magyar gondolja úgy, hogy rengeteg időt pazarol bevásárlásra, ennek ellenére csak a lakosság 4%-a vásárol élelmiszert online – derült ki a Kifli.hu új online szupermarket friss felméréséből. (A reprezentatív felmérés 1299 résztvevő megkérdezésével készült az internetet használó magyar […]

Forrás: Ízes Élet
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.