Ördög Nóra és Nánási Pál kisboltja már megnyitása óta a figyelem középpontjában van. Most a Forbes magazin foglalkozik vele, legújabb számának címlapján.
Fotó: Nánásiék/Facebook
Az Ördög Nóra-Nánási Pál páros balatoni boltjának működtetése nem volt zökkenőmentes. Megalapították az üzletet, amit a lakók rövidesen elüldöztek, így azt át kellett helyezni, majd újranyitni, felfuttatni és bővíteni. A beszállítókat a digitális csatornáikon toborozzák, a vásárlóközönséget pedig az ismert házaspár internetes követői tábora képzi. Minden mozzanatuk fent van a házaspár közösségi oldalain, életük szinte minden pillanata nyilvános, nagy a rajongótáboruk, és a boltban alap, hogy szelfizhetnek velük a vásárlók – írja a blikk.hu.
Nánási Pál a következőképpen nyilatkozott a Forbes magazinnak:
Egy-két szezonig érdekes, hogy csinálhatnak velünk pár szelfit, de arra, hogy csak mosolygunk, nem lehet üzleti modellt építeni.
Azt is elmondta, hogy nagy a nyomás, éppen azért, mert a nyilvánosság előtt élnek. Ha hibáznak, az nagyobbat is szól. Így a tartós vendégkört jó minőségű termékekkel szeretnék biztosítani, nem pedig azzal, hogy állandóan ott vannak az üzletben.
Ördög Nóra a következőket mondat:
Az nem munka, hogy szép ruhákban beszélsz a tévében, mórikálod magad, ahogy az sem, hogy Nánási Pál meztelen nőket fotóz. De ha felépítesz valamit és beállsz a kasszába, az emberek két ismert embert látnak dolgozni, sokkal jobban tudnak ezzel azonosulni.
Úgy néz ki, Ördög Nóráék üzletei – a Nekem a Balaton és a Nekem a Csücsök – hatással vannak Balatonakarattya többi helyének forgalmára is, hiszen a közeli vendéglőben is érezhetően többen vannak.
Forrás: blikk.hu
Fotó: Nánásiék/Facebook
Új hozzászólás