Második nekifutásra sem sikerült korszerű irodalom- és történelemtankönyveket írni a tavaly hazafiasított Nemzeti alaptantervhez. Nemzeti elkötelezettség, gyermekközpontúság, XXI. századi modernitás – szuperlatívuszokban bővelkedő értékelésében e három jellemzőt domborította ki tavaly a Nemzeti alaptanterv (NAT) szakmai tiltakozások ellenére is áterőltetett módosításához írt első történelem- és irodalomtankönyvek erényei közül az Emmi.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Orbán és bandája tudatosan utazik az átlagműveltség rontásán, de nagyobb ívű tervei is vannak
A fizetős HVG „’Rettenetes, sírnivaló’: lehúzták az új tankönyveket a szakértők” cikke szerint „Második nekifutásra sem sikerült korszerű irodalom- és történelemtankönyveket írni a tavaly hazafiasított Nemzeti alaptantervhez.”!
Nos szerintem tévednek. Szó sincs arról, hogy nem sikerült. Teljesen egyértelmű, hogy nem akartak. Sőt az is egyértelmű, hogy a közvetlen propagandán túl, a népbutítás – ha nekik elég a sekélyes műveltség a népnek sem kell több!!! =)) – is komoly szempont.
Azonban van egy alapvető kérdés: ennek romboló hatása lépést tud-e tartani a rajtuk elhatalmasodott retardáció mértékével?? =))