Kálomista Gábor úgy tűnik öngólt rúgott, amikor azzal vádolta a Budapest Film Zrt-t, hogy politikai okokból a Corvin mozi lesz az egyetlen, ami játszani fogja a Gyurcsány-filmet. 

Kálomista szerint politikai okokból nem akarják játszani az Elkxrtuk-at, a mozik szerint szimplán csak nem veszi fel a versenyt a többi filmmel

Október végi bemutatóról beszélünk, most szeptember 21. van. Magát a filmet nem láttuk még, a gyártó által közreadott sillabusz és előzetes alapján jelenleg napi egy, főműsoridős (tehát nem délutáni) vetítést tudunk felelősséggel vállalni az évad legsűrűbb időszakában

– írta a 24.hu kérdésére Liszka Tamás, a Budapest Film Zrt. vezérigazgatóját.

Azt is megkérdezék tőle, tényleg Gyurcsány Ferenc hozta-e meg a fenti döntésüket, ahogy azt Kálomista állítja?

Ha ilyen politikai befolyásolás érné a Budapest Filmet, akkor azt elég rövid úton visszautasítanám, mert nagyon kényes vagyok az ilyesmire. Eddigi működésem során az első és egyetlen politikai befolyásolási kísérlet éppenséggel Kálomista Gábor fenti, teljesen alaptalan vádja

– válaszolta Liszka Tamás.

Kálomista szerint politikai okokból nem akarják játszani az Elkxrtuk-at, a mozik szerint szimplán csak nem veszi fel a versenyt a többi filmmel

Kálomista Gábor, a Thália Színház igazgatója beszédet mond a színház új játszóhelye, a Thália Télikert avatásán 2019. október 2-án. Fotó: MTI/Mónus Márton

A Telex megkérdezte a Cinema City sajtófőnökét, Buda Andreát is, aki elmondta, nem született olyan döntés, hogy ne játszaná a hálózat az Elk*rtukat. A tárgyalások folyamatban vannak, még nem állapodtak meg a forgalmazási feltételekről, de nincs szó arról, hogy ne vennék fel a műsorra – számolt be. Buda Andrea azt is elmondta, hogy

a film nagyon az utolsó pillanatban került be a megjelenési naptárba, és az sem könnyíti meg a dolgát, hogy nagyon erősen kompetitív környezetben lesz a premierje: nagyjából egybeesik a Dűne, egy családi Disney-film és egy halloween-témájú film premierjével, illetve ekkor lesz aktuális még a Venom 2 és a James Bondis.

Forrás: 24.hu

42 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sgl
a 2006-os, OV féle államcsíny valós tényei..
1., Gyurcsány akkor egy demokratikusan megválasztott miniszterelnök volt
2., A választásokat elvesztett Orbán erőszakkal akarta megszerezni a hatalmat, erre Vona bevallása szerint
maga OV kérte fel, hogy erőszakos zavargásokkal balhézzanak.
3., A rendőrség csak a törvényi kötelességét teljesítette, felkészületlenek voltak, mint most az eu. mellékesen 386 rendőr sérült 44 súlyosan./
4., Gyurcsány nem adott ki tűzparancsot, - nem is adhatott, nem volt joga,- sőt a fideszes Nyitrai hiányolta az éles fegyverrel való lövetést.
5. , A kormánynak ultimátumot adó és a jobboldali CSŐCSELÉKET fellázító Orbánt és Vonát hazaárulásért 20-20 évre kellett volna eliítélni.
...
Tesze-toszáék meg nem léptek semmit ezért szopunk 15 éve de 11 éve gyorsított ütmben.
Nem a fidesz jó az ellenzék debil!
Normális határozott kormány esetében Vonát és Ocsmány Vigyort 2006 őszén le kellett volna tartóztatni.
Ehhett a geczi lázított tovább, ahol tudtak ártottak. Hazaáruló rohadék bélférgek!
Nem az ért vannak hatalmon mert jók, hanem mert az akkori hatalom gyenge volt.

Itt az alakalom a leleplezésre!!!
Gyurcsány hol vagy!!??
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Aki Én
ha ha...hahahahaha...hahahahahahahahahahahahaha
bruhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
sgl
Ez egy fasz! Mit egy, kettő!
"Kálomista: "Őszöd után a tüntetők közé lőttek, most meg a filmem szemét akarják kilőni?”"

Ad1 nem lőttek a tömeg közé, pont ezt hiányolta Nyitray fideszes képviselő.

Egyébként soha nem látott alkalom az akkori hatalom végre borítson és bemutassa milyen gazemberk voltak a sikertelen puccsal!!
sgl
a 2006-os, OV féle államcsíny valós tényei..
1., Gyurcsány akkor egy demokratikusan megválasztott miniszterelnök volt
2., A választásokat elvesztett Orbán erőszakkal akarta megszerezni a hatalmat, erre Vona bevallása szerint
maga OV kérte fel, hogy erőszakos zavargásokkal balhézzanak.
3., A rendőrség csak a törvényi kötelességét teljesítette, felkészületlenek voltak, mint most az eu. mellékesen 386 rendőr sérült 44 súlyosan./
4., Gyurcsány nem adott ki tűzparancsot, - nem is adhatott, nem volt joga,- sőt a fideszes Nyitrai hiányolta az éles fegyverrel való lövetést.
5. , A kormánynak ultimátumot adó és a jobboldali CSŐCSELÉKET fellázító Orbánt és Vonát hazaárulásért 20-20 évre kellett volna eliítélni.
...
Tesze-toszáék meg nem léptek semmit ezért szopunk 15 éve de 11 éve gyorsított ütmben.
Nem a fidesz jó az ellenzék debil!
Normális határozott kormány esetében Vonát és Ocsmány Vigyort 2006 őszén le kellett volna tartóztatni.
Ehhett a geczi lázított tovább, ahol tudtak ártottak. Hazaáruló rohadék bélférgek!
Nem az ért vannak hatalmon mert jók, hanem mert az akkori hatalom gyenge volt.

Itt az alakalom a leleplezésre!!!
Gyurcsány hol vagy!!??
KisTehen
most senki se sír a művészek szabadsága miatt ... hogy a mozik cenzúráznak :D
KisTehen
@sgl: csak nem azt akarod mondani, hogy az őszödi beszédet orbán mondatta el gyurcsánnyal? :D

mik derülnek itt ki :DDDD
KisTehen
@sgl: nektek valami qrva nagy baj van az erkölcsi érzéketekkel!
Macskaszem
@KisTehen: A mozik nem cenzúráznak, hanem teltházat akarnak. Ez a sztori meg már a kutyát se érdekli. Persze iskolásokat kötelező-szabadonválasztott jelleggel be lehet rá erőltetni.
sgl
Pintér fidesz belügyér nyilatkozta: Gergényi törvényesen járt el 2006-ban. PONT.
. Tilosban kószáló sérült, . szemben vele 369 rendőr sérült, 44 súlyosan.

Mit is mondott a fideszes Nyitray: ÉLESSEL KELLETT VOLNA LŐNI!!
2010 után rendőrségi intézkedés után hányan haltak, hány gyanús haláleset miatt nem nyomoznak vagy terelnek?
1 szemsérülés, kontra 386 rendőr sérülés, - köztük 44 súlyos,- ...
.. kb ez az arány a 2010 előtti 8 év hibái és a fideszmaffia 2010 utáni ámokfutása, országrombolásának hatása között.
sgl
Egy Parlamenti bizottsági ülés jegyzőkönyve megörökítette, mit mondott Nyitray András fideszes képviselő 2006. szeptember 19-én :
„Elhangzott itt több soron -és itt jönnek a kérdések-,hogy a rendőri állománynakolyan utasítása volt, hogy nem használhat fegyvert. Szeretném megkérdezni, hogy ez egykülön extra utasítás volt-e az adott helyen, az adott napon. Mert egyébként ez egyképtelenség. A szolgálatban lévő rendőr az egyik olyan, aki egyébként, ha az ő életét és testiépségét fenyegető veszéllyel találja magát szemben, minden külön engedély nélkülhasználhatja a fegyverét, és akit mondjuk kockakövekkel hajigálnak-és higgyék el, hogyisteni szerencse, hogy ott nem halt meg egy-két rendőr, meg egy-két nem rendőr is,hozzáteszem, mert ott össze-vissza hajigálták a köveket. Ha ez nem elég jog arra, hogy valakihasználja a fegyverét, akkor itt nagy baj van.” (sic)
Legnagyobb sajnálatukra Gy.F.-nek esze ágában sem volt ilyen gyalázatot elkövetni a saját nemzete ellen, úgyhogy jobb híján maradt nekik az október 23-i egy darab szemkilövés, amit azóta is hajtogatnak.
sgl
A húgyagyu szemkilövetőzőknek üzenem: 386 rendőr sérült 44 súlyosan, sok 10 mrd Ft kárt okoztak a puccsoló hugyos forradalmárok, akikről Vona a jobbik elnöke élő tv műsorban ismerte el, a geczi kérte fel, hogy zavarogjanak, mert puccsra készül a fideszcsürhe.
Megjegyzés: fideszes nyitray élő löszerrel lövetett volna, nem gumilövedékkel.
sgl
@Horizont: mit vársz egy fasztól!?
sgl
Egy elcsípett távirat 2006 októberi zavargások kapcsán.
“A táviratot Budapestről küldték Washingtonba, és bizony elég világosan kitűnik belőle, hogy a budapesti amerikai követség információja szerint a Fidesz kapcsolatot tart fent “az erőszakos tiltakozókkal”. Sőt, a táviratból arra is lehet következtetni, hogy a Fidesz által szervezett demonstráció helyszínének kiválasztásában is látott a követség valamiféle kapcsolatot a molotovkoktélokat dobáló csőcselék és Orbán Viktor pártja között. Majd a követségi jelentés így folytatja: “Bármennyire is a legjobb oldalát láttuk a nagykövetekkel a nemrég tartott találkozón Orbán Viktornak, ez a kaland [mármint Orbán összeköttetései a szélsőséges demonstrálókkal] azt bizonyítja számunkra, hogy Orbán még mindig hajlandó a tűzzel játszani.” galamuscsoport.hu
Evvel még nincs vége. Figyeljetek a dátumokra! 2006. szeptember 17-én vasárnap került nyilvánosságra az őszödi beszéd. Ez köztudott. A beszéd hatására (spontán) zavargás tört ki Budapesten.
Szeptember 15-én pénteken egy magyar hírtelevízió (Hír Tv) ajánlatot tett két brit hírcsatornának azzal, hogy a hétvégén “érdekes” dolgok fognak majd történni Pesten, és szívesen tudósítanának a brit tévék számára is. Hogy is van ez?
Kis magyarázat a fidesz és a Hír Tv kapcsolatára: Feltehetően fidesz befolyáltsága és pénze alatt működik a csatorna és csak is fidesz fényezésével foglalatoskodnak. Olykor meghívnak bal oldali politikusokat, melyeket a porba akarnak alázni a riportjukkal.
Nessy
Miután a királyi tv azt mutat be, amit pártunk és kormányunk óhajt, tessen ott bemutatni, aztán akinek nincs más lehetősége, legalább Bivalybürgözdön is megfogja nézni. Lesz itt olyan nézettség, hogy ihaj!
sgl
@fűre lépni szabad: Svájcban és németeknél is lőttek a fradistákra pár hónapja mikor balhéztak.
Szarrágó kikelt magából.
Az egyik fradista náci hetekig bezárva volt nemrég engedték haza.
RonaGyuri
ennek a gerinctelen K(urva)álom(P)istának igaza van, politikai okok vannak: üzletpolitikai!!! =))
fűre lépni szabad
@sgl: Majd akkor fognak csodálkozni, ha a választások után valami fals indokkal megint nekiállnak randalírozni és gyújtogatni, és ugyanúgy gumilövedékkel fogják feloszlatni őket.
Németh István
A KÁLOMISTA ÚR kifejezetten tisztességes és nem Fidesznyik, hanem MAGYAR ember! DE a Kormány egy kétbalkezes hülye banda, nem figyel olyan dolgokra amelyek kulcsfontosságú szerepet kapnak a társadalom életében! Ez pedig a kulturális vonal! Ennek köszönhető többek közt a pride-féle elhajlás és a sok, buzi, gender, barom saját propaganda, elnyomottságukat sajnáltatni akaró megnyilvánulásaik! A fővárostól, de minden várostól, tehát országosan el kell venni a kulturális felügyeletet ez a kormánynak az anyagi és kulturális érdeke is!
Nem beszélve arról, hogy politikai hatalom! Amely ma olybá tűnik a gerinctelen hazaárulóék kezében van; lásd gyurcsány-klán!
lampa laz
K(álom)ista ebből nem lesz Oscar.
Az ellenzéknek most minden bizonyítékot ki kellene teríteni és nyomatni az emberek felé cáfolatként a fidesz mocskaira, h boruljon rájuk a saját xaruk. Ha csak ez az "adu" van a kezükben az ellenzék lejáratására akkor nagyon nagy bajban vannak. Ezt pedig az ellenzéknek ki kell használni és vissza gyűrni beléjük.
Béla333
Javaslom rendezzetek ingyenes vetítéseket a maffia tagoknak.
Sőt! Nekik kötelezővé is tenném!
Nessy
@Németh István: Ajaj! Nem elég Vidnyánszky, Demeter? Muszáj mindenkinek egy szintre lemenni?
Az élet viszont sok színű, sok rétü. Nem olvassa a magyar Alaptörvényt, sem a "gyermekvédelmi" c. homofób törvényt! Ő pártoktól és vallásoktól függetlenül teremt nagyon sokféle helyzetet. Le lehet tagadni, de akkor is létezik!
Ilyen már volt az ötvenes években! Könyvek, színdarabok, filmek indexre téve.A párt határozta meg az akkori szocialista, népi kultúrát! Aztán rájöttek, egy így nem igazán működik, és olcsón meg lehetett vásárolni a világ irodalmi műveket, a mozik kezdtek nyugati filmeket bemutatni. A Filmmúzeum meg a "régi filmek" mozija lett. Feliratozva, de nagyon jó filmeket láttunk.
tothjani
Vajon nyilvánosak az adatok hogy hányan nézték meg eddig, és melyik mozikban adták teltházzal?
Ja és a mi FidSS képviselőnk mindig a megtérülésért aggódik hogy egy beruházás majd hány év alatt hozza vissza az árát, mi a helyzet a filmmel??
human
Az emberek otthon ingyen is megkapják a propagandát a köztévéből vagy a Mészáros csoport csatornáiról. Miért fizetnének is még érte?
namihami
A politika nem azonos az igényes művészettel. Fideszalkotók esetén még mindez halmozottan érvényes. Az állam pénze (a mi adónk) ismét igazolja, hogy nem emeli nívóssá a plakátbizniszhez hasonlóan a kampányfilmet se.
RonaGyuri
Egy kis „orbánista producer” klapec sírámai

Kálomista Gábor az Indexnek adott interjúban hisztizett, hogy a Budapest Film nem akarja játszani a mozikban az Elk*rtuk című fideszes propagandafilmjét.

Mottó:
a hazai „biodíszletkedés”
már a történelem hamisítással is vetekszik

Maga a jelenség, a mód és az elhangzott mondatok persze előre borítékolhatóak voltak. Azonban volt egy félmondat, ami igazán releváns: „megnyugtatok mindenkit, fogunk találni alternatív lehetőségeket.”!
Nos azt kell mondjam, hogy tudjuk; csak két példa közelmúltból:

„Vallási hovatartozástól függetlenül kötelező iskolai programként kezelik több esztergomi, egyházi fenntartású gimnáziumban is a diákok részvételét az Eucharisztikus Világkongresszus budapesti programjain, köztük a pénteki Ákos-koncerten is.”
illetve
„a vadászati kiállítás keretében azon túl, hogy az egyik egyetem minden természetvédelmi mérnök alapszakos, nappali tagozatos hallgatójának kötelező az önkéntes munka” és „a Fátyol iskolaprogram keretében ingyenes utazást és jegyeket biztosítanak a gyerekeknek és az őket kísérő felnőtteknek, ha hajlandók ellátogatni ” fény derült arra is, hogy „egy debreceni iskola összes diákjának részt kell vennie a budapesti Vadászati és Természeti Világkiállításon.”!
Németh István
Kérem > róna gyuri meg az ilyenek, de lehet Nessy is, ha nem értelmezem jól az írását! > tehát
A vajna egy nagydarab szar zsidó volt aki csak a maga érdekét hajtotta! Ha tetszik, ha nem ez így van! A magyar honban léteznek zsidók akik a magyar nemzet érdekeit veszik alapul. Mert rájöttek az asszimilációjuk során, hogy akkor lehet jó nekik is könnyedén és biztonságosan, ha a nemzetnek is a hasznára van >bárminemű tevékenységük! A vajna egy mocsok volt fújta a furulyát, jobbra balra, de főképpen annak aki tejelt neki - ez volt az usa birodalom! gyakorlatilag a az Orbáni támogatást nagy ivnem kihasználva leszarta a magyar filmgyártást, bemutatást! Ennyi!
Egy fontos dolog >> engem nem érdekel egy párt sem és ezt szeretném elérni minnél nagyobb körben! Én leszarom az lmp. dk, munkáspárt, fidesz, kdmp, stb. párok sajátos "párt-érdekű" ideológiáit, amelyek vajmi keveset foglalkoznak a nemzeti érdekekkel! Engem és többnyire a baráti köreimet az érdekli, hogy mit tesz a kormány a megválasztott vezetők a nemzet érdekében, a fejlődésért, a jobb sors érdekében! Nos ma a mai kormány amelyik 2010 óta regnál, Kiválóan teljesít a hibák ellenére is! Az un. ellenzék a nemzet ellensége - nincs egyszerűen nincs egy nemzetérdekű megnyilvánulásuk, csak a mindenáron való mocskolódás van! ÁMEN!
sgl
@Németh István: ..
" 2010 óta regnál, Kiválóan teljesít a hibák ellenére is! Az un. ellenzék a nemzet ellensége - nincs egyszerűen nincs egy nemzetérdekű megnyilvánulásuk, csak a mindenáron való mocskolódás van! ÁMEN!"

Hol élsz??
Németh István
sgl te egy nagy barom seggfej vagy, hát hol élnék baromka ahol te is - ha Magyarországon élsz!
Vagy vissza akarod fizetni azokat az előnyöket, lehetőségeket amelyeket adott a jelen kormány a nemzetnek így sajnos neked is! > rezsicsökkentés (számolj!) adócsökkentések, szociális kedvezmények, gyes, gyed, sok, stb emelések, fizetések emelése, a nyugdíjak emelése + a 13 havi nyugdíj vissza építése, soroljam még te kerge birka!? Nemzetellenség!
sgl
@Németh István: Mi van húgyagyú, neked is csak személyeskedésre fuSSa mint az idolodnak akinek a szarcsimbókos seggét nyalod és onnan táplálkozol?
Minden fideszgyökérnek a személyeskedés az elsődleges fegyvere.

Ha hülye vagy valamihez ne reklámozd!

bejött 19 ezer mrd eur ami kb a gdp 66 %-a de csak a felével nőtt a gdp!!
Hol a különbőzet?
A hazaáruló fideszmaffiózó nerlovagok ELLOPTÁK!
A nyugdíjak reálértéke 2010 -óta kb 35%-al csökkent a az alultervezett infláció követés utólagos pótlását nem építik be az alapba, - ezzel is kb 40 ezer Ft-ot lopnak ki évente egy 100 ezres nyugdíjból.
Ha te beszopod a fidesz aljas sikerhazudozásait és emellett nem veszed észre milyen gazemberségeket követnek el, mennyit lopnak, hazaárulókká válan idegen hatalmak felé, akkor te csak nyald tovább a geczi seggét, érezd maga jól benne.

A magyar történelem legnagyobb gazembere, klepto és cezaromániás elmebeteg a szented, imádkozz hozzá, és bújj a seggébe!
csipetke
A Gyurcsányozás-Karácsonyozás nagyon gáz. Az még nagyobb gáz,hogy közpénzből plakátkampányolnak,és 800 milliót kidobtak az ablakon a Gyurcsány-filmre.Be kéne már látni orbánnak,hogy Gyurcsány már csak az ő rémálma,de egyébként meg lerágott csont. Ezzel a filmmel a fiatalokat akarták megszólítani,és hát ez se jön össze.A fiatalokat nem érdekli Gyurcsány,és így a film sem.Ezt a pénzt fordíthatták volna értelmes dologra is,de orbán eddig is kétkézzel szórta a közpénzt, mintha a sajátja lenne,most se tartotta vissza magát.
sgl
@csipetke: Nemazé' de Fletónak hatalmas visszavágási lehetősége lenne a film kapcsán a leleplezésre, tények elmondására, a fidesz aljas hazudozására, szemkilövetés kontra 386 rendőr sérülés 44 súlyos,- stb., de nem teszi, kevergeti a lecsót a konyhában erről értekezik.
???
sokanvagyunk
Kálomista egy estére kibérelhetné a debreceni Belgát... - egy próbát megér. :)
ómió
Ez a Kálomista még a "szakmát" is ismeri!
csipetke
@sgl: 08:25 Szerintem Gyurcsánynak megvannak erre az emberei. A Balra magyar-on már nem tudom pontosan ki,felsorolja,hogy miért fél orbán Gyurcsánytól.Felsorolja,hogy mit tett a Gyurcsány kormány. De ezt nyilván a fészbukon is lehet olvasni,látják sokan.Ha Gyurcsány is vagdalkozna ész nélkül,mint orbán,az sztem nagyon gáz lenne,és lesüllyedne a fidesz-színvonalra. Csak kevergesse inkább azt a lecsót
Németh István
sgl > magyarul és a rövidítés pontosan > seggnyaló lovag, persze a gyurcsányéknak! A hülye azt hiszi csurran cseppen neki a kakimátyásból a mocskos pofájába!
Különben utálok közönséges lenni, de az ilyenek mint ez nem érdemelnek mást!
CsipkeRózsa
@sgl: Kellene ide Simicska is, mert ő és TV-je is tudott mindent az orbáni aljasságról.
csak úgy....
@Németh István: te csak buta szeretsz lenni,igaz gyuszi pista!? :)
CsipkeRózsa
Mégis mire számított Kálomista Gábor, olyan hülye a nép, hogy minden maszlagot, hazugságot bevesz? Örüljön a pénznek, amit adtunk erre a nagy hazugságra és uszításra.

Persze, még ha igaz is lenne az ő által beállított történtnek, akkor sem lehetne sok néző, mert kit érdekelne?
Macskaszem
@Németh István: Arrogáns, primitív bunkó. Csak nem a savazós vén hülyéhez van szerencsénk? Minden fidióta okádék tahó.
Németh István
Macskaszem te egy abszolút nemzeti aljadék vagy! az ilyeneket patkány-irtóval irtják!
jó hogy mondod a "savazóst" csak nem a kádjába ugrottál hetyegni, attól lettél szivacsagyú!?
Istenakinincsen
Mielőtt még nagyon összevesznétek,lenne egy kérdésem.
Mit akar ezzel bemutatni Kálomista?A valóságot és a tényeket,vagy jókor és jó helyen a nagy valagrendet szeretné megszerezni?A film címét lehet hogy elkxúrta,ha a tényleges valóságot akarta feltárni.Akár Orbánra is vonatkozhatna mert ő nagyon elkxúrta.
Valami nem stimmel mert az M1-en és az összes fideSSmédia propaganda csatornán ez folyna a csapból is.
Nem láttam a filmjét és nem védeni akarom,de ezt a korszakot is átéltem.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.