Mostanában nagyon bejön neki az élet.
Fotó: YouTube/LifeTV
Dr. Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynökségének, a Whitedog Médiának munkái a Cannes Corporate Media & TV Awards versenyen indultak – sikerrel. Két kategóriában is elhozták a vállalati kommunikációs alkotások egyik legfontosabb elismerését, az Arany Delfin-díjat – írja az index.hu.
Várkonyiék munkáját 900 pályázat közül választotta legjobbnak a nemzetközi, elismert szakemberekből álló zsűri.
Az ügynökség feladata az volt, hogy felépítse egy teljesen új termék, a Gallio pulyka termékcsalád brandingjét. A megoldásukat a reklámszakma egyik legfontosabb kategóriájában – az integrált kampányok közt – Arany Delfinnel díjazták. Emellett a nemzetközi zsűri a kategóriájában a legmagasabb „Best Sound Design”, azaz fekete delfin díját is megkapta.
Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is
– nyilatkozta Dr. Várkonyi Andrea a Whitedog Média tulajdonosa.
A Whitedog Média más ügyfelével is a legjobbak közé került. A Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imidzs film kategóriában.
Forrás: index.hu
Fotó: YouTube/LifeTV
Csak mellékesen jegyezném meg, hogy a díjnyertes alkotás nem (NEM) Andika munkája volt. Ő csupán annak a cégnek a tulajdonosa, ahol a szakemberek elkészítettek egy díjnyertes munkát.
Azért ez a: Csapba sz@rni--sz@rba csapni tipikus esete. Pusztán a nevét adta és fölözi le az anyagi hasznot (itt is).