Az internetes shopokban sok minden más mellett a játékok széles kínálatával is találkozunk. Az eMAG-on ebben a kategóriában böngészhetünk az építőkészletek, konzol és PC-s játékok, interaktív, fejlesztő és oktató termékek, illetve a játékautók és gyermekjárművek között. (x)

Az eMAG – többek között a játékok webáruháza is

Kevesen vannak tisztában azzal, hogy vásárlás előtt érdemes tájékozódni, információt gyűjteni a megvásárolni kívánt árucikkről. A felhasználók tapasztalatainak, termékértékeléseinek elolvasása a vásárlási döntés része, amihez összefoglalónkkal szintén hozzá kívánunk járulni.

Vásároljunk játékokat az online üzletekben

A hazai internetes boltokban a játékok sokszínű választéka tárul elénk, mindenki kiválaszthatja a neki leginkább tetsző játékot, korosztálytól függetlenül. Nézzünk néhány érdekességet.

Tudtad, hogy...

• A fogyasztók 88%-a annyira megbízik az online véleményekben, mint a személyes ajánlásokban.

• A fogyasztók mindössze 12%-a hagyja figyelmen kívül a véleményeket vásárlás előtt.

• A fogyasztók 85%-a azt mondja, hogy akár 10 véleményt is elolvas, mielőtt meghozza döntését.

• Termékenként 50 vagy több vélemény 4-5%-os konverziós aránynövekedést jelenthet.

Ha a kereskedő visszajelzést kér a termékről, és megmutatja, hogy azt közzéteszi a bolt Facebook oldalán vagy egy csoportban, amikor megérkezik, akkor őszintébb visszacsatolást kap az ügyfelektől. Jót és rosszat egyaránt. Ha ilyen reakciót kap, cselekedhet és javíthat. Választhat: nincs visszajelzés és kevesebb eladás, vagy tanulhat a minősítésekből, és többet értékesíthet.

Fókuszban a közösségi média

Az e-kereskedelem és a közösségi média kombinálása nagyon hatékony. A fogyasztók 60% -a használja a közösségi médiát új termékek és szolgáltatások kutatására, valamint értkelésére. Jelenleg az alkalmazásaikban kereskedelmet lehetővé tevő közösségi médiaplatformok közé tartozik többek között az Instagram, a Facebook és a rendkívül gyorsan fejlődő TikTok.

Lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy megtekintsenek egy terméket az alkalmazásban, megnyomják a „vásárlás most” gombot, majd ott, még az applikációban fejezzék be a vásárlást.

A közösségi médiában az emberek szeretnek olyan fiókokat követni, amelyek értéket nyújtanak számukra. Általában az embereknek hasonlóak az érdeklődési körei, és ugyanolyan életet élnek, mint ők. A kutyatulajdonosok követik a többi kutyatartót, az autórajongó más autórajongót. A szülők követik a többi szülőt.

Az influencer marketing hatékony eszköz lehet azok számára, akik szeretnék növelni a konverziót. Használjon egyedi linkeket minden befolyásolóhoz, és kedvezménykódokat a korlátozott játékok ajánlatokhoz. Így könnyedén mérheti, hogy mennyi került eladásra a játékok közül az influencernek köszönhetően.

Játékok online vásárlása csak egy kattintással

Az „úgynevezett” egykattintásos vásárlás egy olyan technika, amely lehetővé teszi a vevők számára, hogy a vásárlás befejezéséhez szükséges fizetési adatokat használják, amelyeket a felhasználó korábban megadott. A lényeg, hogy kereskedői és vevői oldalról nézve is a lehető legegyszerűbb legyen maga a tevékenység, azaz esetünkben a játékok vásárlása.

Okostelefon nélkül nehéz létezni

Ma már telefonfüggők vagyunk. Szinte olyan, mintha a telefon egy kiterjesztett „testrész” lenne.

A felmérések és előrejelzések szerint a mobileszközön vásárolt játékok száma a 2022-es 47,9%-ról 2025-re majd 50,6%-ra fog emelkedni. Ennek alapján elmondhatjuk, hogy az e-kereskedelmi webhelyet okostelefonokra és táblagépekre célszerű optimalizálni, és ezért mobilbarát elrendezést kell a kiskereskedőknek kialakítani. A mobil a leggyakoribb platform a keresés megkezdéséhez; itt kezdődik sok esetben a vásárló „útja” is. A Google-keresések 58%-a mobileszközön keresztül történik. 2016-ban ez a szám még csak 34% volt. A fizetett Google keresési eredményekre (pl „játékok” szóra) leadott kattintások 65%-a szintén a mobileszközről érkezik.

Parner tartalom (X)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.