A maximális Forma-1 játékélmény létrehozása nem egy pillanat műve. Végtelen azon tételek listája, amiket hűen kell lemodellezni, kezdve az autó kezelésétől és beállításától, az időjárás változásain és a különböző tapadási szinteken át a paddock atmoszférájáig és a rivális csapatok érted való versengéséig. Stephen Hood, az F1 2010™ vezető fejlesztője elárulja a Formula1.com-nak, hogyan sikerült a Codemasters®-nek mindezt összehoznia…

Forrás: f1game.hu
Feltöltő: F1 Game Hungary
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.