Az egyik legnevesebb, főként informatikai és online piackutatásokra szakosodott amerikai cég, a Forrester és az elektronikus kereskedelmi szervezetek szakmai közössége, a Shop.org nemrég publikált "The State Of Retailing Online 2011: Marketing, Social, And Mobile" címen egy rövid tanulmányt az amerikai online kereskedelem 2011-es helyzetéről, különös tekintettel az online kereskedelem és a közösségi média, valamint a mobil kommunikáció viszonyára.

Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.