Amikor megjelent az első iPad, még vita tárgya volt, hogy melyik kategóriába sorolják, de azóta nagyjából elfogadott lett, hogy egyszerre létrehozója egy új kategóriának - a tabletnek - és része a számítógéppiacnak, szóval ide is, oda is lehet számolni. Azóta rendszeresen jelennek meg olyan elemzések, amik azt vizsgálják, hogy miként alakul a világ számítógépgyártóinak piaci részesedése, ha az eladott tableteket is beleszámítják a kosárba. Ezek alapján az Apple továbbra is a legnagyobb gyártó 20 százalékos piaci részesedéssel. iPadből és Macből 27 millió adtak el 2012. utolsó negyedévében, miközben a teljes iparág forgalma 134 milliós volt. A HP közben visszavette második helyét a Lenovótól 15 milliós eladással és 11 százalékos piaci részesedéssel, míg a Samsung most először jutott be a top 5-be, 11,7 milliós darabszámmal és 9 százalékos részesedéssel. A számok jól mutatják, hogy azok a gyártók, akik időben felszálltak a tablet-hullámvasútra, jól jártak, míg akik kimaradtak ebből a bizniszből - vegyük például a Dellt -, komoly visszaesést kénytelenek elkönyvelni úgy darabszámban, mint részesedésben.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.